„Verslo žinių“ organizuojamos kasmetinės konferencijos „Password 2017” apdovanojimuose paskelbtas metų prekės ženklas. Juo tapo „Gritė“. Efektyviausia rinkodaros kampanija pripažinta „Kakės Makės" įvedimas į rinką.

Prekės ženklams buvo įteikti apdovanojimai:

  • Už inovacijas pieno kategorijoje - „Žemaitijos“.
  • Už unikalią poziciją rinkoje - „Kakė Makė“.
  • Už ilgalaikį sugebėjimą stebinti - „Utenos alus“.
  • Už šypseną, pozityvumą ir aktyvumą rinkoje - „Lay`s“.
  • Už įspūdingą prekės ženklo atgimimą - „Zigmas“.
  • Už dizaino inovacijas - „Auga“.
  • Sėkmingiausias naujas produktas, Lietuvos rinkoje pasirodęs 2016 m. - „Volfas Engelman” produktas „Flandrijos pinta”.
  • Internautų simpatijos prizas - „Žemaitijos“.
  • Metų prekės ženklas - „Gritė“.

Apdovanojimuose taip pat buvo paskelbtos efektyviausios rinkodaros kampanijos. Į jas šiemet pretendavo rekordinis skaičius dalyvių: konkurso komisijai buvo pateiktos 76 paraiškos. Apdovanojimai buvo suskirstyti į septynias skirtingas kategorijas, sugrupuotas į didelio ir mažo biudžeto segmentus.

Nugalėtojais tapo:

  • Efektyviausia įvaizdinė rinkodaros kampanija ‒ didelio biudžeto „Sergu atsakingai" („Gripex"), mažo biudžeto „Labas Snapchat`e" („Bitė Lietuva").
  • Efektyviausia produktų / paslaugų įvedimo į rinką rinkodaros kampanija ‒ didelio biudžeto „Kakė Makė", mažo biudžeto „Kas tu per paukštis" („Vero Coffee House").
  • Efektyviausia prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija ‒ didelio biudžeto „Loto -Vikingų" („Olifėja"), mažo biudžeto „Faringomoss" virsta „Ice Lander" („Innovative Pharma Baltics").
  • Efektyviausia pardavimo skatinimo rinkodaros kampanija ‒ didelio biudžeto „Teo Sportas" („Telia Lietuva").
  • Efektyviausia ryšių su visuomene kampanija ‒ Lietuvos parolimpiečiai Rio de Žaneiro paroliminėse žaidynėse (Lietuvos parolimpinis komitetas).
  • Efektyviausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija ‒ mažo biudžeto „Minecraft Testa Gigafactory in Lithuania" („Gigafactory LT" iniciatyvos grupė) ir „Belaukiant Nobelio" (Vilniaus universitetas).
  • Daugiausiai konferencijos dalyvių simpatijų sulaukusi kampanija - „Minecraft Testa Gigafactory in Lithuania" („Gigafactory LT" iniciatyvos grupė).
  • Efektyviausia metų rinkodaros kampanija ‒ „Kakė Makė" („Alma Littera").

Komisiją šiemet sudarė: žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ direktorė Rita Jermakaitė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos vadovas ir „INK agency“ vyriausiasis partneris Kęstutis Gečas, „ISM Executive School“ vyr. lektorė, rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė Kristina Maikštėnienė, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas ir partneris Tomas Ramanauskas, verslo konsultacinės įmonės „Strategy Labs“ asocijuotasis partneris Audrius Savickas, „Deeper“ rinkodaros vadovas, bendrovės „Deeper“ rinkodaros vadovas, bendrovės „Trafi“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją