Jungtinėse Amerikos Valstijose veikianti reklamos agentūra „Moosylvania“ apklausė daugiau nei pusantro tūkstančio jaunimo atstovų tarp 16-36 metų apie jų mėgstamiausius prekės ženklus.

Portalas „BusinessInsider“ dalinasi šimtu jų įvardintu mėgstamiausių prekės ženklų. Vargu, ar ką nustebins, kad pirmoje vietoje atsidūrė nuolatinis jaunimo favoritas „Apple“. Tačiau ne visi jie buvo tokie nuspėjami. „Moosylvania“ generalinis direktorius Norty Cohenas pastebi, kad mėgstamiausi yra tie prekės ženklai, kurie išties yra funkcionalūs ir tenkina vartotojų poreikius.

Čia galite rasti visą šimtuką.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją