Reklamos agentūra „McCann Vilnius” kasmet meta sau kūrybinį iššūkį sugalvoti kaip kuo originaliau supakuoti ir pateikti Božolė (Beaujolais) vyną. Šiais metais šis prancūziškas jaunas vynas tapo suaugusiuosius pradžiuginančiu „Happy Meal”.

„Šių metų idėja lyg dvejopa. Viena vertus, galvojome, kokia „Božolė” ypatybė? Jis labai laikinas, išeina kartą metuose, įdomus gal tik dvi dienas, o po to jį visi pamiršta. Panašiai kaip su greitu maistu: suvalgei, išėjai ir pamiršai, kad išvis valgei. Antra, galvojome, kad tai lyg suaugusiųjų džiaugsmas. Jei vaikai džiaugiasi savo specialiu rinkiniu greito maisto restoranuose, suaugusieji irgi gali gauti lyg džiaugsmo paketėlius”, – pasakoja „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Kasmetinis žaidimas su „Božolė“ pakuotėmis – agentūros tradicija. „Mes jomis niekur neprekiaujame, išleidžiame labai ribotą kiekį ir išdaliname savo klientams. Nors esame turėję pasiūlymų ir iš e-parduotuvių“, – sako M. Velykis.

Pernai agentūra perdarė net patį vyną ir gamino „Božolė“ cukraus vatą. Prieš tai metais ji buvo sukūrusi „Božolė“ burnos purškalus, taip pat buvo supilsčiusi vyną į dažų kibirus. „Dar viena „Božolė“ savybė – jis labai dažo dantis, todėl buvo pridėję ir paletę, ko kiek taurių kokia spalva nusidažys dantys“, – juokiasi M. Velykis.

Pasak jo, tokiai tradicijai agentūrą įkvėpė Prancūzijos vyndariai, kurie kasmet gamindami „Božolė“ vyną sugalvoja vis kažką naujo: prideda naujo skonio, sukuria kitą etiketę ir panašiai: taip pat ir jie nori laikytis to paties kūrybinio principo, kad ir į tuos pačius dalykus kas kartą galima pažiūrėti kitu kampu.

„McCann” iššūkis – kasmet kitokia „Božolė” pakuotė
© Bendrovės nuotr.
„McCann” iššūkis – kasmet kitokia „Božolė” pakuotė
© Bendrovės nuotr.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją