Prekybos tinklas „Maxima LT“ pasirinko komunikacijos agentūrą socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų viešinimui. Viešo ir atviro konkurso nugalėtoju paskelbta bendrovė „Gravitas Partners“. Konkursas yra strateginės komunikacijos srities pokyčių programos, kurios metu taip pat peržiūrimos ir „Maximos“ socialinės atsakomybės bei rėmimo kryptys, dalis.

„Priimant sprendimą, kurį komunikacijos partnerį pasirinkti, lėmė du argumentai: pirmas – pateikto konkursinio pasiūlymo originalumas bei gebėjimas pademonstruoti ne tiek taktines priemones, kiek strateginį požiūrį, antras – naujųjų partnerių motyvacija dirbti su nauju klientu ir nusiteikimas jam skirti maksimalius intelektinius ir kitus resursus. „Gravitas Partners“ pateiktas pasiūlymas šiuos kriterijus atitiko geriausiai“, – pranešime žiniasklaidai sako „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Jaunius Špakauskas.

„Šis įvertinimas sutapo su agentūroje vykstančiais atsinaujinimo procesais: prie komandos prisijungė nauja partnerė, vis didesnis dėmesys skiriamas skaitmeniniams projektams ir nestandartiniams komunikacijos sprendimams, visų paslaugų centre išlaikant strateginę įžvalgą. Neabejojame, kad darbas su viena didžiausių ir komunikacine prasme aktyviausių organizacijų Lietuvoje padės mums dar labiau augti kaip profesionalams“, – teigia „Gravitas Partners“ vadovas Donatas Bedulskis.

Stiprinant socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų komunikaciją, „Maxima“ siekia visuomenei geriau pristatyti tiek atskiras iniciatyvas, prie kurių įgyvendinimo prisideda „Maxima“, tiek ilgalaikius projektus ir organizacijas, kurias bendrovė vykdo ar remia jau ne vienerius metus. Tarp tokių iniciatyvų - „Mes – bendruomenė“, „Ankstukai“, „Dainų dainelė“, organizacijos „Maisto bankas“, „Mamų unija“, „SOS vaikų kaimas“, „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK), Lietuvos plaukimo federacija (LPF) ir kt.

Anot J. Špakausko, socialinė atsakomybė yra svarbi „Maximos“ vertybių dalis, nes atspindi tai, kuo tiki ir kas svarbu organizacijos komandai. „Visų pirma, tai įvairūs įgalinimo projektai, kuriais siekiame padėti žmonėms padaryti tą paskutinį žingsnelį sėkmės link. Žinomiausia tokia programa neabejotinai yra „Lietuvos Maximalistai“, kurią mūsų bendrovė vykdo jau 15 metų. Tai apskritai viena seniausių verslo socialinės atsakomybės programų Lietuvoje. Didžiuojamės tokia garbinga programos istorija, tačiau suprantame, kad sukaktis kartu kviečia atsinaujinimui“, – sako J. Špakauskas.

Jo teigimu, peržiūrint „Maximos“ socialinės atsakomybės ir rėmimo kryptį akivaizdu, kad daugelis vykdomų ar remiamų projektų, organizacijų, su kuriomis daugelį metų bendradarbiaujama, yra išties prasmingi ir tęstini. Iššūkis – gebėjimas juos ir jų kuriamą prasmingą vertę pristatyti visuomenei ne tik informuojant, bet ir aktyviau įtraukiant bendruomenes, „Maximos“ darbuotojus, visuomenės atstovus.

Su nauja komunikacijos paslaugų agentūra bus pasirašyta 1 metų trukmės bendradarbiavimo sutartis su galimybe ją pratęsti.

„Maximos“ komunikacijos strategijos įgyvendinimo ir strateginio konsultavimo klausimais didžiausią lietuvišką prekybos tinklą ir toliau konsultuos ilgametis komunikacijos partneris „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją