Lojalumo programą „Išsirink tai, ko reikia“ pristatęs prekybos tinklas „Maxima“ skaičiuoja, kad per dešimt dienų joje užsiregistravo 100 tūkstančių pirkėjų. „Maxima“ atstovai teigia, kad rezultatai viršijo lūkesčius, tačiau nesklandumų įgyvendinant šią programą nepavyko išvengti.

„Maxima“ duomenimis, nuo spalio 4 iki 17 d. jų pristatytą lojalumo programą, kurioje patys pirkėjai gali išsirinkti 10 produktų, kuriems iki metų galo bus taikoma 20 proc. nuolaidai, aktyvavo 100 tūkst. pirkėjų. 62 proc. jų, t.y. apie 62 tūkst., jau pasinaudojo pasiūlymu.

Nors „Maxima“ džiaugiasi sėkme, kai kurie pirkėjai skundžiasi gavę ne tokias nuolaidas, kokių tikėjosi. „Kadangi programa yra naujovė rinkoje, turime nemažai užklausų dėl programos veikimo. Dažniausiai pirkėjai klausia dėl nepritaikytos nuolaidos vienai ar kitai pasirinktai prekei. Iš tiesų, daugeliu atveju pirkėjams pritaikoma net didesnė nuolaida, nes jų pasirinktai prekei tuo metu yra taikoma kita akcija. Tiesiog kai lentynoje yra raudona etiketė su akcine kaina, ją čekyje rodo kaip galutinę kainą ir suteiktos nuolaidos nerašo“, – sako prekybos tinko „Maxima“ Komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

Nesklandumų įgyvendinant akciją kyla ir dėl interneto trikdžių. Pavyzdžiui, savaitgalį Vilniuje, Antakalnyje vienoje iš „Maximos“ parduotuvių strigo atsiskaitymas tiek banko kortelėmis, tiek „Ačiū“ kortelių veikimas. Kai kuriems klientams net atsiskaičius banko kortelėmis žadėtos nuolaidos visgi nebuvo pritaikytos. „Maxima“ atstovai teigia, kad tokie trikdžiai – sutapimas ir su lojalumo programa jie nėra susiję.

„Parduotuvėje buvo kuriam laikui sutrikęs interneto tiekimas. Dėl to nebuvo galima autorizuoti gautų duomenų, tai yra duomenis apie nuolaidas mes gavome, tačiau jie „nenuėjo“ į kasas atgal. Todėl strigo apmokėjimai banko kortelėmis, nebuvo pritaikytos „Ačiū“ nuolaidos. Šis sutrikimas neturi nieko bendro su programos „Išsirink tai, ko reikia“ veikimu. Tai tik interneto ryšio problemos, kurių retkarčiais pasitaiko. Šiuo metu situaciją aiškinamės su mūsų interneto ryšio operatoriumi: kodėl kilo tokių problemų, ir kaip užtikrinti, kad nebekiltų ateityje. Duomenis apie nuolaidas, kurios turėjo būti suteiktos – turime ir su mielu noru grąžinsime skirtumą. Tikrai atsiprašome dėl patirtų nesklandumų ir užtikriname, kad programa „Išsirink tai, ko reikia“ jau veikia sklandžiai“, – situaciją komentavo „Maxima“ atstovai.

„Maxima“ skaičiuoja, kad per 10 šios programos dienų iš viso buvo pritaikyta nuolaidų už 90 tūkst. eurų, neskaičiuojant kitų akcijų ir sutaupymų.

10 populiariausių produktų pagal pardavimus buvo bananai, pienas, batonas (arba duona skrudinimui, sumuštinių duona), grietinė, morkos, kiaušiniai, cukrus, sviestas, lietuviški pomidorai, smulkinta sveriama kiauliena.

„Maxima“ akcija parodė, kokie produktai Lietuvoje populiariausi
© Bendrovės inf.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją