Valio! Žinią, kad Lietuvoje atsiras nauja virtuali erdvė, skirta rinkodaros ir komunikacijos naujienoms, šių sričių profesionalai sutiko savo sveikinimais ir linkėjimais. Atėjo metas batsiuviui ir sau pasisiūti gerus batus.

Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ vadovas.

Tokia platforma vienareikšmiškai reikalinga. Ta mūsų rinka nėra tokia maža, kaip galbūt atrodo. Palyginkime: jei mes šnekame apie verslo naujienas, kokias matome per televiziją, jose būna nemažai reportažų apie ūkininkus, kurių apyvartos ne didesnės nei milijonas eurų. Tuo tarpu apie reklamos rinką niekas per daug nešneka, nors ji tikrai yra pakankamai didelė. Jei šnekame vien tik iš žiniasklaidos pajamų pusės, galime kalbėti apie šimtą milijonų eurų, nekalbant apie investicijas į kūrybines agentūras, į viešuosius ryšius, į lentynas, ir daugybę kitų dalykų. Tad tikrai yra daugybė dalykų, apie kuriuos reikia kalbėti. Norėčiau palinkėti skaidrumo, drąsos, ko, mano manymu, šitai rinkai labai trūksta, taip pat objektyvumo ir profesionalumo.

Ignas Zokas, „Spinter tyrimai“ vadovas.

Noriu pasveikinti DELFI ir LiMA su puikia iniciatyva ir, manau, kad tokia specializuota rubrika taps puiki edukacinė, minčių, idėjų keitimosi vieta ne tik šios srities profesionalams, bet ir visiems besidomintiems rinkodara, rinkotyra bei viešaisiais ryšiais. Sau ir kitiems skaitytojams linkiu įdomių skaitinių ir esu įsitikinęs, kad su šia užduotimi redakcija puikiai susidoros, nes turbūt nėra kitos tokios industrijos, kurioje persipina tiek daug įvairių įdomių sričių – nuo lingvistikos iki žmogaus anatomijos, nuo psichologijos iki analitinių matematinių modelių.

Ramunė Malinauskienė, Omnicom Media Group Lietuva” vadovė.

Puiku, kad atsiranda tokia nauja platforma. Norisi, kad būtų bent alternatyva tiems, kurie dabar bando aprėpti šios srities naujienas, bet dar aprėpia ne viską. Man įdomios visos naujienos, susijusios su pačia žiniasklaida, su reklamos rinka, joje vykstančiais pokyčiais, analizės – ne tik skaičiai, bet ir faktai, susiję su rinkos dalyviais. Svarbiausia, kad entuziazmas, kuris visada lydi pradžioje, nenuslobtų ir einant tuo keliu – to ir norėčiau palinkėti.

Žydrūnas Gaudiešius, „United Agencies“ valdybos pirmininkas.

Pastebėjau, kad iš tiesų mes esame truputį kaip tie batsiuviai be batų. Marketingo ir komunikacijos specialistai, deja, nesugeba skirti pakankamai laiko tam, kad atsirastų kokybiškų tekstų apie Lietuvos marketingo pakilimus ir nuopolius. Apskritai visuomenėje labai mažai padaryta įdirbio, kad kuo daugiau žmonių suprastų, kad nematerialūs dalykai jau seniai pasaulyje yra vertingesni nei materialūs. Iki šiol lengvai galima rasti pasisakymų apie marketingo ar komunikacijos specialistus, kad jie lyg kažkokį orą pardavinėja. Tuo tarpu, jei mes pasižiūrėsime į pasaulio kompanijų tūkstantuką, didžioji jų vertės dalis nėra materialinė: tai yra brando vertė, klientų vertė, bet ne fabrikai, mašinos ar pastatai. Tą dalyką žmonės dažnai pamiršta ir čia jau mūsų, kaip marketingo ir komunikacijos specialistų užduotis, nuolatos ir įvairiais kampais priminti visuomenei, kad tai nėra tuščias darbas, tai yra didžiulis idėjų valdymo fabrikas. Begalė didžiulių svarbių dalykų priklauso nuo tinkamos komunikacijos ir supratimo, ko žmonės tikisi. Tad čia reikia tiek žurnalistams, tiek komunikacijos specialistams susivienyti ir kuo daugiau apie tai kalbėti.

Orijana Mašalė, „OMConsulting” vadovė.

Dabar visi ryšių su visuomene ir rinkodaros žmonės realiai teturi vieną kanalą, kuriame gali rasti informacijos apie savo srities aktualijas, taip kad dar vieno stipraus kanalo atsiradimas yra net labai sveikintinas. Juk rinkodaros, ryšių su visuomene sritis be galo stiprėja, darosi vis reikšmingesnė įvairiose organizacijose, ypač versluose, todėl net neabejoju, kad M360 turės nemažai skaitytojų. Svarbiausia, noriu palinkėti būti kūrybiškiems – šios srities žmonės labiausiai vertina tas žiniasklaidos priemones, kurios yra kūrybiškos, kurios geba žvelgti į reiškinius iš visų pusių, kuriose matome ne tendencingą, bet objektyvų požiūrį. Taip pat linkiu rasti daug įdomių pašnekovų, ir žinoma, kad būtų daug skaitytojų.

Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R“ vadovas.

Rinkodaros specialistų bendruomenėje tokios iniciatyvos labai sveikintinos. Buvo įvairių bandymų, kurie greit prasidėdavo ir greit pasibaigdavo, bet DELFI, kaip žiniasklaidos autoritetas, gal nepatingės – tad smagu girdėti tokias naujienas, būtų gerai turėti alternatyvų balsą. Manau, kad bus nelengva, bet linkiu objektyvumo ir kuo įvairesnio požiūrio.

Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius.

Sveikiname LiMA ir DELFI su puikiu sprendimu, kuris yra nuoseklus ir kryptingas žingsnis į priekį, siekiant sutelkti profesinių žinių srautą į vieną vietą ir sudaryti sąlygas atsirinkti tai, kas svarbu ir naudinga bendruomenei. Tikiu, kad M360 taps dar vienu ne skaidančiu, bet apjungiančiu faktoriumi reklamos - komunikacijos ir marketingo specialistams, auginant prekės ženklų vertę.

Prof. dr. Sigitas Urbonavičius, VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros vedėjas.

Nuoširdžiai sveikinu šią iniciatyvą ir žmones, kurie jos ėmėsi. Man itin malonu matyti, kad rinkodaros bei su ja susijusių sričių specialistai darosi ne tik vis profesionalesni, bet ir vis aktyvesni (nors kažin, ar vienas be kito būtų įmanoma). Taigi - nuo šiol turime naują galimybių pakopą; belieka tik ją kuo geriau išnaudoti!



Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją