„Pagrindinis dalykas, kurį noriu pasakyti – turime daryti mažiau, nes tik taip galime pasiekti daugiau. Darome daugybę smulkių, niekam nereikalingų dalykų, o užmirštame galvoti apie kokybę ir ar tai, ką darome, išvis turi prasmės. Tad darkart sakau, darykite mažiau, bet kokybiškiau“, - kalbėjo M. Pritchardas.

M. Pritchardas dar kartą paragino visus vieningai siekti skaidrios rinkos standartų. „Daugybė pinigų rinkoje yra tiesiog iššvaistoma dėl jos neskaidrumo. Jau daugiau nei dvidešimt metų mūsų kompanija reklamuojasi skaitmeninėje erdvėje, bet tiek laiko neužteko atsirasti vieningiems skaidrumo standartams. Privalome įgyvendinti praktiką, kai duomenys yra užtikrinami trečiųjų šalių, kaip yra reklamuojantis televizijoje. Jei iš medijų grandinės eliminuotume nereikalingą švaistymą, tuos pinigus galėtume investuoti į kokybės kėlimą“, - ragino jis.

„P&G” prekės ženklo vadovas teigė, kad agentūros, su kuriomis jis dirba, priėmė šį iššūkį ir mokosi keisti mąstymo modelį. „Joms tenka suprasti, kad pasaulis keičiasi, ir, kiek pastebiu, jos priima tai geranoriškai ir prisitaiko prie naujų mūsų standartų“, - teigė M. Pritchardas.

Dar vienas pokytis, kurio M. Prichardo nuomone, reikia rinkodarininkų mąstysenai – nesikoncentruoti į kovą su kitais, o vietoj to galvoti, kaip auginti rinką. „Jūs galite nukreipti savo veiksmus į konkurentus ir laimėti. Kas toliau? Jie irgi reaguos ir smogs jums atgal. Pakeiskime mąstymą: nėra vienas pyragas, kurį kažkaip turime visi pasidalinti. Dabar svarbiausia – rinkos auginimas. Galbūt kai kurių produktų galite parduoti daugiau, kitus galite sukurti aukštesnės kokybės kategorijos ir parduoti už didesnę kainą – taip bus auginama bendra rinka ir visi gausime didesnę naudą“, - savo požiūrį dėstė jis.

M. Prichardas prisipažino nesantis pametęs galvos ir dėl rinkodaros inovacijų. „Taip, inovacijos svarbu, mes jas taikome, nuolat eksperimentuojame, bet tuo pačiu metu žiūrime, ar tai mums nekainuoja per brangiai ir kokią naudą iš tiesų atneša“, - kalbėjo jis, pasakodamas, kad visus savo veiksmus stengiasi grįsti racionalumu.

O jei visi konkurentai atsiranda inovatyviose platformose, ar išbando kitas ant bangos esančias inovacijos, o jūsų ten nėra? „Tada pagalvoju, kaip man vaikystėje sakydavo mama: jei tavo draugai šoks nuo kalno, ar ir tu šoksi iš paskos?“, - nepamesti galvos dėl visko, kas nauja, ragino jis.