Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis „L'Oréal Baltic“ vienu iš savo prekės ženklo „L'Oréal Paris“ komunikacijos partneriu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai pasirinko skaitmeninės rinkodaros agentūrą „Ad Fingers“. Lietuviai nuo šiol bus atsakingi tiek už bendrovės skaitmeninių kampanijų kūrimą ir įgyvendinimą, tiek už jų rezultatų stebėjimo bei analizavimo sprendimus.

Agentūra vykdys „L'Oréal Paris“ prekės ženklo skaitmeninę rinkodaros komunikaciją ir vystys su ja susijusias priemones. Lietuviai rūpinsis skaitmeninių kampanijų kūryba bei gamyba, rezultatų stebėjimu bei vertinimu, bendrovės skaitmeninio turinio administravimu ir duomenų integracija į komunikacijos sprendimus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Esame prekės ženklas, kurio pagrindinė vertybė – dėmesys kiekvienam klientui. Todėl geriausios įmanomos skaitmeninės patirties užtikrinimas mums yra gyvybiškai svarbus, o bendradarbiavimas su aukščiausio lygio skaitmeninės rinkodaros agentūra – būtinas verslo elementas. „Ad Fingers“ yra profesionalai, kurių holistinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją mums suteiks galimybę efektyviau varžytis rinkoje ir nuolat būti keliais žingsniais priekyje savo konkurentų“, - sako „L'Oréal Baltic“ skaitmeninės rinkodaros vadovė Agnė Adomaitytė.

„Ad Fingers“ verslo plėtros vadovas Kristoforas Akromas teigia buvęs maloniai nustebintas pažangiu naujųjų partnerių požiūriu į skaitmeninę rinkodarą ir duomenų svarbos šiuolaikiniame versle suvokimu.

„Mums garbė, kad Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis pasirinko būtent mus. Esame sparčiai auganti agentūra, todėl sau keliame pačius aukščiausius tikslus. Džiugu, kad vis daugiau įmonių savo skaitmeninės rinkodaros partnerius išsirenka organizuodamos specializuotus konkursus. Tokioms agentūroms kaip mes, tai puiki galimybė parodyti savo kompetencijas ir atskleisti skaitmeninės komunikacijos bei jos priemonių potencialą“, - teigia K. Akromas.

„Ad Fingers“ – viena sparčiausiai augančių skaitmeninės rinkodaros agentūrų Baltijos šalyse. Agentūros veikla apima skaitmeninių kampanijų, orientuotų į verslo rezultatus, organizavimą, vartotojų patirties gerinimo (UX) bei duomenų kaupimo ir analizės paslaugas. 2016 metais agentūros pajamos išaugo 34 % ir sudarė 1,8 mln. eurų.

„Ad Fingers“ klientai: „Bitė“, ‚General Financing“, „UniCredit“, „MG Valda“, „Estrella Baltics“, „Kesko Senukai“, „Douglas“, „Nestle“, „Audimas“ bei kiti. Kovo mėnesį agentūra laimėjo konkursą ir tapo „Samsung Electronics Baltics“ partneriu Baltijos šalyse.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją