Meilė, aistra, pagarba, bendros akimirkos, skausmas ir laimė – neatsiejama kiekvienų santykių dalis. Kaip ir žmonių, taip ir prekės ženklo bei vartotojo santykiai pereina kelis skirtingus etapus: nuo pirmųjų kibirkštėlių iki neįsivaizduojamo buvimo atskirai. „In Love!“ – tokiu šūkiu Lietuvos marketingo specialistus lapkričio 23 d. pasitiks kasmetinė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija, kviečianti pradėti ilgalaikę prekės ženklo ir vartotojo meilės istoriją.

„Kai visi aplink nuolat kalba apie skaitmeninį marketingą, socialinius tinklus, turinio marketingą, CTR’us, konversijas ir efektyvumą, atsiranda rizika pamiršti patį svarbiausią dalyką marketinge – vartotoją. Šia konferencija siekiame paskatinti pakelti galvas nuo mirgančių ekranų ir prisiminti, kodėl vartotojai perka mūsų produktus ir kaip patekti į vartotojo širdį“, – teigia LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Pasak jo, „LiMA Day“ bus akcentuojamas nepakankamas dėmesys vartotojui ir jo poreikiams, kuris šiais laikais dažniausiai atsiranda dėl strateginių nuostatų išmainymo į trumpalaikių madų vaikymąsi.

7-tą kartą vyksiančioje konferencijoje patirtimi dalysis žinomiausi Lietuvos marketingo specialistai ir svečias iš užsienio – visame pasaulyje žinomas marketingo specialistas Samuel Scott. Kartu su jais „LiMA Day“ kvies nepamiršti svarbiausių žingsnių kelio į vartotojo širdį ir ilgalaikių santykių paieškose:

Priversti pamilti

Viena iš „LiMA Day‘16“ pranešėjų, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto Marketingo katedros tyrėja Eglė Vaičiukynaitė sako, kad norint įskelti meilės kibirkštį vartotojui, pirmiausia reikia patenkinti jo bazinius poreikius – smalsumo, bendravimo, nuoširdumo, atvirumo, fizinio patrauklumo ir susižavėjimo. Šių poreikių patenkinimas sukelia vartotojui teigiamas emocijas. O jos skatina vartotoją bendrauti ir įsimylėti taip, tarsi pirmą kartą.

Prisirišti

Anot Mariaus Kalantos, socialinių mokslų daktaro, sociologo, pastebėtos vartotojų lojalumo apraiškos iš tiesų yra retai susijusios su emociniais išgyvenimais ar jauduliu, patiriamu kiekvienąkart susidūrus su prekių ženklais. Kur kas dažniau vartotojai renkasi prekių ženklus iš įpročio, neįdėdami didelių aktyvaus mąstymo pastangų. Dėl to gera marketingo strategija turi skirti dėmesį įpročiams: juos formuoti, stiprinti ar keisti – sudaryti sąlygas vartotojams prisirišti.

Žiūrėti strategiškai

Tarptautinio marketingo specialisto, buvusio žurnalisto ir kolumnisto Samuel Scott teigimu, šiandieninėje visuomenėje didžiausia marketingo specialistų problema yra susikoncentravimas į taktiką, skiriant dėmesį informacijos kanalams ir pamirštant strategiją: „Turime visą savo dėmesį nukreipti į žmogų – kuriant tiek marketingą, tiek santykius. Pirmiausia, turime pažinti savo pirkėją, produktą, turime žinoti savo strategiją, prieš pradėdami galvoti apie taktiką, kanalus ir turinį. Kitu atveju tai atrodo tarsi pirktum vestuvinį žiedą prieš pakviečiant kažką į pirmą pasimatymą. Viskas – tiek asmeniniai santykiai, tiek santykiai su klientu – turi turėti loginę seką.“

Didžiausia Lietuvos marketingo konferencija „LiMA Day’16“, su 14 pranešėjų pritrauksianti 500 marketingo specialistų, šiemet vyks lapkričio 23 d. Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO.

Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA)

LiMA yra didžiausia verslo profesinė asociacija, vienijanti virš 800 narių. LiMA misija yra stiprinti marketingo profesiją Lietuvoje. Per metus LiMA organizuoja 140 renginių, tarp jų konferencijas, mokymus bei edukacinius seminarus. Nuo 2015 metų LiMA renka Lietuvos metų marketingo vadovą. 2016 metais LiMA Lietuvoje pradėjo diegti tarptautinį profesinį marketingo sertifikavimą, akredituotą EMC (angl. European Marketing Confederation).

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją