Valstybės valdomos akcinės bendrovės Lietuvos pašto kūrybinės reklamos agentūros konkursą laimėjo UAB „Fabula ir partneriai“ ir UAB „Videvita Vilnius“. Reklamos paslaugos bus teikiamos korporatyvinės rinkodaros bei pagrindinėse Lietuvos pašto veiklos srityse.

„Šiandien AB Lietuvos paštas veikia itin konkurencingose pašto, finansinių ir mažmeninės prekybos paslaugų rinkose, kur būtini operatyvūs ir kūrybiški sprendimai įmonės įvaizdžiui formuoti ir jos teikiamoms paslaugoms pristatyti.

Siekdami viešojo konkurso būdu įsigyti šiandienos rinkos iššūkius atitinkančių reklamos paslaugų, inicijavome diskusijas tiek su Viešųjų pirkimų tarnybos atstovais, tiek su reklamos rinkos dalyviais – Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos atstovais bei kūrybinėmis reklamos agentūromis. Siūlymai ir pastabos pasitarnavo ruošiant būsimą reklamos paslaugų pirkimui skirtą techninę specifikaciją, ši padėjo išsirinkti reklamos partnerius efektyvioms, lanksčioms ir į besikeičiančios rinkos ir klientų poreikius orientuotoms paslaugoms teikti“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Rasa Kruopaitė-Lalienė.

Reklamos paslaugos kaip pirkimo objektas buvo išskirtos į keturias dalis – reklamos paslaugas korporatyvinės rinkodaros, siuntimo ir finansinių paslaugų, mažmeninės prekybos srityse. Joms reklamos agentūros ir teikė pasiūlymus. Šie vertinti laikantis ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo kriterijumi, atsižvelgiant į reklamos agentūrų pateiktą paslaugų kainą ir paruoštos kūrybinės užduoties atlikimą, pateiktą reklaminių kampanijų rezultatų vertinimo metodiką.

Korporatyvinės rinkodaros ir finansinių paslaugų srityse reklamos paslaugas teiks UAB „Fabula ir partneriai“, o siuntimo paslaugų ir mažmeninės prekybos srityse – UAB „Videvita Vilnius“.
Iš viso Lietuvos pašto paskelbtame reklamos paslaugų pirkimo konkurse dalyvavo 5 reklamos agentūros.

M360 primena, kad 2016 m. birželį buvo kilęs skandalas, kai „Lietuvos pašto" reklamos paslaugų pirkimą nutraukė Vyriausioji pirkimų tarnyba. Tą kartą, kaip ir šešis kartus nuo 2010 m., reklamos paslaugų pirkimų konkursą laimėdavo bendrovė „Lukrecijos reklama". Pirkimas buvo nuotrauktas konstatavus, jog „Lietuvos paštas“ neišsiaiškino perkamų paslaugų poreikio bei apimčių ir nustatė netinkamas bei nepagrįstas kainodaros taisykles.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją