Pasak „MULATE“ šokolado gamintojus atstovaujančio Vytauto Stankevičiaus, rizikingas sprendimas suburti studentus kurti naujo produkto pakuotes pasiteisino ir net pranoko lūkesčius.

„Pradėję vystyti „MULATE“ šokolado naująsias kolekcijas, norėjome kitokio pojūčio ir sąlyčio su galutiniu vartotoju. Rinkai pateikti ketinome daugiau nei tik išskirtinį šokoladą, bet ir jo pakuotę. Siekiant netradicinio sprendimo, reikėjo ir netradicinių veiksmų, todėl pasirinkome klišių ir stereotipų nesuvaržytus studentus, kurie įdėjo visą save, o apie jų darbo kokybę kalba ne tik mūsų klientai, bet ir tarptautinis įvertinimas. Projektas užtruko daugiau kaip 9 mėnesius, todėl kartais juokaujame, kad pakuotė net buvo išnešiota, subrandinta ir pagimdyta. Visi esame labai patenkinti sukurta pakuote ir, manau, kad bendradarbiavimą tęsime ir ateityje.

Sausio mėnesį naujosios kolekcijos pristatytos didžiausioje pasaulyje tarptautinėje saldumynų parodoje ISM Kiolne, Vokietijoje. Parodoje dalyvavome kartu su pakuotes kūrusiomis studentėmis, visi jautėme teigiamas lankytojų emocijas. Parsivežėme daug gerų įspūdžių ir šiltų žodžių apie pristatomus produktus, o šiuo metu tęsiame derybas su galimais distributoriais ir prekybiniais tinklais, norinčiais prekiauti mūsų produkcija. Tikiu, kad rudenį „MULATE“ šokoladų kolekcijos bus randamos prekybinėse lentynose ne tik Europoje, bet ir tolimesniuose kontinentuose“, - ateities planus pristato V. Stankevičius.

Pakuotę kūrusių merginų teigimu, dalyvaudamos konkurse jos daug nesitikėjo. Svarbiausia buvo išmėginti save.

„MULATE Charming collection“ buvo mūsų pirmasis projektas, kurį atlikome nuo A iki Z. Sugeneravome idėją, rinkome šriftus, spalvas, maketavome, organizavome fotosesijas. Dalyvavome visuose pakuotės kūrimo stadijose ir procesuose. Labai susigyvenome su šiuo projektu ir džiaugėmės, kad tai netapo tik studentišku darbu, kuris liks už universiteto durų. Matėme kurtas pakuotes pardavimo taškuose, o kartais net būdavom nustebintos, kai šokolado gaminius rasdavome netikėtose vietose, pavyzdžiui, kavinėse. Natūralu, kad norėjosi išmėginti jėgas ir dizaino konkurse, pasižiūrėti, kaip mus vertina tarptautiniu mastu.

Visgi, labai daug iš jo nesitikėjome. Svarbiausia buvo pamatyti visą procesą, išmėginti save ir parodyti kitiems, ką galime ir ką sukūrėme. Neįsivaizdavome, kiek bus komisijos narių, dalyvių ir ar galime ką nors laimėti, todėl buvome labai nustebintos, kai sužinojome, kad pakuotės nebuvo atmestos, o vietoje to tapome „A' Design Awards“ laureatais ir gavome „A' Design winner“ apdovanojimą“, - pasakoja Šarūnė Baltramonaitytė.

Šarūnei pritaria ir jos kolegė, pakuotės bendraautorė Laura Baločkaitė. Pasak jos, tai pirmasis jų įvertinimas, kuris skatins nesustoti ir tobulėti.

„Šis apdovanojimas mums labai svarbus, nes jis parodo, kad einame teisingu keliu, kad turime potencialo ir dirbame bei mokomės ne veltui. Tai didelė motyvacija dar labiau tobulėti. Žvelgdama atgal, visą mūsų šią patirtį pavadinčiau dideliu bandymu, kuris, manau, tikrai pavyko.

Mes neturėjome kažkokios specialios metodikos, tačiau turėjome viziją, kurią pavertėme realybe. Žinoma, dabar atrodo, kad kažką buvo galima padaryti geriau ar šiek tiek kitaip, bet taip turbūt galvojama visada. Įgytą patirtį panaudosime būsimuose projektuose“, - teigia L. Baločkaitė.

„A' Design Awards“ konkurse dalyvavo ir „A' Design winner“ apdovanojimu buvo įvertinta ir „MULATE Aqua Chocolate colection“ pakuotė. Apdovanojimuose 110 kategorijų varžėsi virš 35 000 dalyvių iš 180 šalių.

2017 m. pavasarį „Choco group“ savo asortimentą papildė įsigydama tarptautiniu mastu pripažintą lietuvišką ekologišką šokoladą „Mulate“, kurio dalimi tapo „Charming“ ir „Aqua“ kolekcijos.