„Pasitelkęs naująją mados kampaniją, „Lidl“ kelia savo tekstilės gaminių asortimentą į kitą lygmenį ir siūlo rinktis iš madingų tendencijų įvairovės", - rašoma pranešime žiniasklaidai.

Prie būsimosios „Lidl“ mados kampanijos aktyviai prisidės H. Klum. Prekybos tinklo atstovai teigia, kad Heidi sukūrė „Lidl“ skirtą autorinę drabužių kolekciją, kuri atskleidžia jos asmeninį stilių. Metams baigiantis, šios partnerystės rezultatus galės įvertinti „Lidl“ pirkėjai.

„Tikiuosi, kad žmonėms patiks kolekcija, kurią sukūriau „Lidl“. Ši partnerystė man suteikė neįsivaizduojamai daug džiaugsmo. Kaip ir aš pati, „Lidl“ taiko aukščiausius standartus puikios kokybės ir neprilygstamai gerų kainų gaminiams. Mada turi būti smagi ir kiekvienas turi turėti galimybę leisti sau šį malonumą!“, – pranešime cituojama H. Klum.

Tęstinumo „Lidl“ mados kampanijai suteiks „Lidl Fashion Week“: ilgalaikis projektas, kurio pagrindu „Lidl“ pristatys savo globalų madingos aprangos asortimentą. Vadinamoji „Lidl Fashion Week“ mados savaitė kelis kartus per metus bus rengiama visose „Lidl“ parduotuvėse bei elektroninės prekybos platformose. Būtent šių išskirtinių savaičių laikotarpiu mažmeninės prekybos tinklas pristatys savo mados kolekcijas. Projektas startuoja su H. Klum.

„Heidi – tikras įkvėpimo šaltinis. Didžiuosiuose pasaulio mados metropolijose ji jaučiasi tarsi namie, spinduliuoja energiją ir gyvenimo džiaugsmą, bet drauge yra paprasta ir tvirtai stovinti ant žemės. Heidi idealiai atitinka „Lidl“ ir mūsų pirkėjus. Labai džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti jos sukurtą kolekciją mūsų „Lidl Fashion Week“ metu“, – sakė UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.