Sprendimas, kam skirti svarbiausią „Grand Prix“ įvertinimą „Kanų liūtuose“, dažniausiai nebūna lengvas. Komisijos nariai, komentuodami laimėtojus skirtingose kategorijose, dažnai atvirai įvardindavo ir tuos, kurie vos per plauką liko antri. Tik sprendžiant, kas labiausiai vertas „Grand Prix“ filmuotos reklamos kategorijoje, šįkart buvo kitaip: komisijos nariai juokiasi, kad visa diskusija truko vos 10 sekundžių.

Filmuotos reklamos kategorijoje „Grand Prix“ įteiktas už socialinę reklamą „We`re the Superhumans“, raginančioje keisti požiūrį į žmones su negalia. Jie nėra tik žmonės, kurių reiktų gailėtis ar užjausti. Atvirkščiai: tai žmonės, turintys neeilinę stiprybę, valią ir užsispyrimą siekti daugiau, nepaisant jokių kliūčių. Tikri superžmonės.

Reklama buvo kurta televizijos kanalui „Britain`s Channel 4”. Jos autoriai – šiam televizijos kanalui priklausanti agentūra „4creative”, bendradarbiavusi su „Blink Production” ir režisieriumi Dougalu Wilsonu.

„Ši reklama meistriška, originali, ji verčia mus jausti, ji verčia mus galvoti. Manau, ji be galo provokuojanti. Ir svarbiausia, ji ragina visą žmoniją eiti į priekį“, - kalbėjo žiuri pirmininkas Pete Favatas, pasakodamas, kad nė vienam žiuri nariui nekilo abejonių dėl šio apdovanojimo.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją