Kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“, kuri vyks jau lapkričio 4-5 dienomis, atskleidžia dar daugiau programos dalyvių ir kviečia į naujas erdves.

Skelbiama daugiau pranešėjų ieškančių atsakymų „o kas toliau?“

Prieš kelias savaites „What's Next?“ organizatoriai pristatė 6 pranešėjus, o šiandien atskleidžia dar penkis.

Bendras visų svečių „kokteilis“ konferencijos metu ieškos atsakymų, kaip gimsta idėjos, kur slypi kūrybiškumas, kokios inovacijos turi didžiausią potencialą, kokie projektai kūrybiškumo skalėje domina didžiuosius investuotojus ir kaip žmogaus idėjų dėka gyvensime po 10 ir daugiau metų – what's next? (liet. k. – o kas toliau?).

Tomas Nemura. Skaitmeninių paslaugų agentūros „The Chocolate“ vadovą bei vieną smagiausių pranešėjų įvairiose konferencijose pristato ES programa „Kūrybiška Europa“. T. Nemura kviečia į naują, dar niekam negirdėtą pranešimą apie skaitmenines kūrybiškumo priemones.

Andrius Grigorjevas. Futuristas ir strategas A. Grigorjevas kalbės apie tai, kaip atrasti erdves ir bendradarbiavimo galimybes tarp skirtingų industrijų ir ko galima išmokti iš tarpindustrinių inovacijų.

Darren Bowles. Svečias iš Didžiosios Britanijos, vykdomasis studijos „Moving Brands“ kūrybos vadovas, tęs A. Grigorjevo pradėtą temą. Reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ pristatomas D. Bowles tvirtai tiki, kad sutelkus žmones iš skirtingų kūrybinių sluoksnių, galima sukurti kažką ypatingo.

Kūrybingumo konferencija „What's Next?“ pristato daugiau pranešėjų ir erdves
© Organizatorių nuotr.

Arvydas Būta. Kūrybiško mąstymo temą pildys ISM Executive School dėstytojas A. Būta, kurio paskaitos visuomet yra perpildytos ir dažniausiai uždaros, tad tai yra unikali proga išmokti šio to naujo. Jis atskleis paslapčių, kaip kurti ne tik galva, bet ir viso kūno pagalba.

Aidas Puklevičius. Žurnalistas, prozininkas, scenaristas ir „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius A. Puklevičius kartu su klausytojais kaip žuvis nardys pasakojimo (angl. k. – storytelling) vandenyse. Jo pranešimai kaskart skirtingi, tačiau visada smagūs ir įtraukiantys.

Anksčiau paskelbti pranešėjai

Pranešimus, kaip mąstyti kūrybingai ir inovatyviai skaitys vienos pasaulyje kontraversiškiausių kūrybinių agentūrų „SNASK“ iš Stokholmo meno vadovai Magdalena Czarnecki ir Richardas Gray, futuristas iš Niujorko Gray Scott ir „TEDxWarsaw“ organizatorius, kūrybinis strategas iš Australijos Ralph Talmont.

Taip pat inovacijas versle pristatys ateities vizionierius iš Tel Avivo Avi Itzkovitch, „AdForm“ atstovas, 8 metų patirtį skaitmeninės reklamos srityje turintis Audrius Janulis ir charizmatiškasis „NordCurrent“ bei žaidimų industrijos atstovas Kęstutis Baltaduonis.

Kūrybingumo konferencijos erdvių keitimas – ne atsitiktinis

Šiemet „What's Next?“ vyks ir vėl kitose patalpose – virš menų fabriko „Loftas“ ir pirmąkart pačiame „Lofte“. Ten vyks ne tik konferencija, bet ir kontaktų vakarienė, kūrybingumo apdovanojimai, inovacijų pristatymai ir kt.

Kasmet besikeičiančios konferencijos erdvės sukuria netikėtumo įspūdį, kuris žmogaus kūrybingumui sužadinti yra tiesiog būtinas. Vienas iš konferencijos pranešėjų, ISM Executive School dėstytojas A. Būta teigia, kad žmogus sutvertas judėjimui: „PerĖjimas tupint (sėdint) retai kada atveda prie Naujo. Norint atrasti Naują, geriausiai padės judesys – pErėjimas. Be kančios, lengvai ir paprastai bent jau į kitą erdvę, bent jau panaudojant technikas, kurių esmė ir yra pErėjimas“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją