Didžiausia vaikiškų prekių mažmenos įmonių grupė Baltijos šalyse uždaroji akcinė bendrovė „Kotryna”, valdanti 10 skirtingų prekės ženklų parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, užbaigė Jungtinės Karalystės prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvių franšizės sandorį Baltijos šalyse, įsigydama po dvi „Mothercare“ parduotuves bei prekybos internetu parduotuves Estijoje ir Latvijoje. Bendrovė „Kotryna OU“ Estijoje įsigijo 100% įmonės „Emahool OU“ akcijų, turinčios dukterinę įmonę „Emahool Latvia SIA“.

Nuo šiol šiol „Kotryna“ franšizės būdu valdys po dvi „Mothercare“ parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, taip pat šio prekės ženklo elektroninės prekybos parduotuves Latvijoje ir Estijoje. Lietuvoje „Mothercare“ parduotuvės yra įsikūrusios prekybos centruose „Panorama“ ir „Akropolis“. Ateityje šio prekinio ženklo plėtra Lietuvoje dar vyks įsteigiant prekybą internetu bei integruojant „Mothercare“ prekes į kai kurias „Kotryna“ grupės parduotuves.

„Džiugu, kad mūsų tinklas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pasipildė pasaulyje pripažinto ir vertinamo prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvėmis. Vaikų turinčioms ir besilaukiančioms šeimoms pasiūlysime daugybėje pasaulio šalių gerą vardą dėl aukštos kokybės ir saugumo užsitarnavusių gaminių“, - pranešime žiniasklaidai teigia UAB „Kotryna“ generalinis direktorius Valdas Nanartavičius.

„Mothercare“, įsteigta 1961 metais Didžiojoje Britanijoje, gimė iš idėjos atidaryti parduotuvę, kurioje būtų visos reikiamos kokybiškos prekės būsimoms mamoms nuo laukimosi pradžios iki gimstant kūdikiui, taip pat - drabužių, batų bei aksesuarų kūdikiams ir vaikams iki 10 metų amžiaus.

1974-aisiais „Mothercare UK“ įsigijo kokybiškų žaislų gamintojo „Early Learning Center“ (ELC) prekės ženklą ir gerokai sustiprino savo pozicijas tarptautinėse rinkose. Dabar „Mothercare“ turi 1150 parduotuvių beveik 60-yje pasaulio valstybių. 2016 m. jų pardavimai siekė 1,221 milijardo svarų sterlingų.

2016 m. konsoliduotos UAB „Kotryna“ pardavimo pajamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siekė 46 mln. Eur ir buvo 9,5 proc. didesnės nei 2015 m., kai šis skaičius sudarė 42 mln. Eur.

Šiemet 25-erių metų veiklos sukaktį pasitinkančiai bendrovei „Kotryna” iš viso priklauso 86 vaikų prekių parduotuvės: „Baby City“, „Baby City /Toy City“, „Žaislų planeta“, “Lego”, „Kidzone“, „Kotryna“, „Outlet“ „Juku“ (Estijoje) ir šiais metais įsigytos franšizės būdu valdomos OVS ir „Mothercare“ prekės ženklų parduotuvės.

„Kotrynai” taip pat priklauso dvi elektroninės prekybos parduotuvės „Baby City/ Toy City” ir „Baby market”. Kadangi prekyba internetu nuolat auga, netolimoje ateityje veiklą pradės ir kitų įmonės valdomų prekės ženklų e-parduotuvės.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją