„Menų spaustuvėje“ vykusioje konferencijoje buvo galima pasirinkti labiausiai patinkantį formatą: klausytis pranešėjų, tiek žinomų Lietuvos ekspertų, tiek svečių iš užsienio, aštrių debatų, trumpojo formato 8 minučių pranešimų, ar prisijungti prie vadinamų pokalbių prie arbatos. Renginio metu savo idėjas taip pat pristatė jaunieji socialinės reklamos konkurso dalyviai.

Negalėję dalyvauti renginyje aštriausias „Adfest“ vykusias diskusijas kitą savaitę galės peržiūrėti M360 portale.

Penktadienio vakarą taip pat bus išdalinti „Adrenalino“ apdovanojimai, kuriais įvertinami geriausi reklamos darbai, specialistai, agentūros, klientai. Ceremonijos metu taip pat paskelbiamas geriausias metų rinkodaros vadovas ir socialinės reklamos konkurso nugalėtojas.