Kūrybiškumas, kuris keičia pasaulį. Spalio 24-ąją Vilniuje, Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre pirmą kartą organizuojama kūrybiškumo ir inovacijų konferencija „Bold“ kvies semtis drąsaus kūrybiškumo idėjų. Savo patirtimi ir patarimais Vilniuje dalinsis pasaulyje atgarsio sulaukusių sprendimų bei kampanijų autoriai, tarp kurių – buvęs „Apple“ kūrybos vadovas Kenas Segallas.

Konferenciją „Bold“ organizuoja oficialūs „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovai Lietuvoje „Lion's share“.

„Kūrybiškumas nebėra reklamos ir rinkodaros profesionalų reikalas. „Kanų liūtų“ festivalyje pristatomos idėjos kasmet pademonstruoja, kaip drąsūs ir kūrybiški sprendimai ne tik sprendžia sudėtingas socialines problemas ar gali padėti pakeisti visą kultūrą, bet ir tampa aiškiu konkurenciniu pranašumu versle. Todėl „Bold“ konferencijoje laukiame ne tik žmonių iš komunikacijos pasaulio, bet ir verslo vadovų, kurie drąsiai pasitinka ryškiausias idėjas siekdami savo verslo tikslų“, – sako „Lion's share“ direktorius Tomas Balžekas.

K. Segallas, vienas „Bold“ konferencijos pranešėjų, papasakos, kaip jo inicijuoti prekės ženklo pokyčiai išgelbėjo dešimtojo dešimtmečio pabaigoje ne pačius geriausius laikus išgyvenusią kompaniją „Apple“.

Būtent K. Segallas, tuometis „Apple“ reklamos agentūros „TBWAChiatDay“ kūrybos vadovas sukūrė ikoniškąją „Think different“ kampaniją, kuri tapo „Apple“ atgimimo manifestu. Kartu su Steve'u Jobsu jis taip pat davė vardus produktams „iMac“, „iPod“, „iPhone“ ir „iPad“.

Šiandien K.S egallas yra „New York Times“ bestselerio „Insanely Simple“ („Neįtikėtinai paprastai“) autorius ir Vilniuje papasakos, kaip bet kuris verslas savo problemas gali spręsti kūrybiškai.

K. Segallas – vienas iš 5 numatomų „Bold“ pranešėjų. „Konferencijos programa dengia visą spektrą temų, padėsiančių verslui kūrybiškumą pasitelkti kuriant konkurencinį pranašumą, o kūrybinių industrijų atstovams – geriau suprasti, kaip kurti efektyviai. Artimiausiu metu paskelbsime likusius 4 pranešėjus ir visą konferencijos programą“, – sako konferencijos programos sudarytojas Vaidotas Valantiejus.

„Bold“ programą sudaro tiek konferencija dieną, tiek geriausių „Kanų liūtų“ reklamų peržiūra vakare didžiajame Nacionalinio operos ir baleto teatro ekrane. Tą patį vakarą žiūrovų jau pamėgtos „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūros vyks ir 5 Lietuvos miestų kino teatruose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją