„Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų” festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year", skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. Festivalio metu iš viso įvertintos net vienuolika „Samsung“ rinkodaros kampanijų.

„Laimėtas „Creative Marketer of the Year" apdovanojimas – pats reikšmingiausias įvertinimas rinkodaros srityje, kokį gali gauti kompanija. Tai tik parodo, kad mūsų rinkodaros specialistų pastangos bei sėkminga partnerystė su geriausiomis kūrybinėmis agentūromis duoda vaisių, - sako Elina Liepina, „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros vadovė. - Dirbdami ir toliau ketiname laikytis kompanijos filosofijos: vystant inovacijas, kartu kurti įdomias, vartotojui aktualias kampanijas.“

Apdovanojimų daugiausiai sulaukė dvi „Samsung“ kampanijos: „brainBAND“ ir „Voices of Life“, kurios yra didesnės kampanijos „Launching People“ dalis. Pastaroji susilaukė itin didelio dėmesio visame pasaulyje dėl sprendimų, kaip inovacijas panaudoti socialinių vertybių puoselėjimui, raginimo nesustoti svajoti bei pagalbos įgyvendinant žmonių idėjas.

„Kanų liūtuose” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“
© Organizatorių nuotr.

„brainBAND“ – tai išmani apyrankė, skirta sveikatos sutrikimų prevencijai bei būklės stebėsenai aktyvaus sporto treniruočių metu. Produkto kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo šešis apdovanojimus, įskaitant auksinį prizą „Use of New Technology” (liet. „Naujos Technologijos Pritaikymas“) kategorijoje. Tuo tarpu „Voices of Life“ aplikacija, leidžianti neišnešiotiems kūdikiams, augantiems inkubatoriuje, girdėti savo mamos balsą ir širdies plakimą, laimėjo sidabro prizą „Online Video“ kategorijoje.

Ypatingo dėmesio bei dviejų apdovanojimų sulaukė ir „Blind Cap“ sprendimas – nešiojama apyrankė, kartu su plaukimo kepuraite, įspėjančia silpnaregius plaukikus, kada šie artėja prie baseino krašto. Beje, šis sprendimas buvo įvertintas Ispanijos Parolimpinio Komiteto ir yra paruoštas naudoti šių metų Rio parolimpinėse žaidynėse.

Prancūzijoje, Kanuose, vykstantis festivalis „Kanų liūtai“ kasmet pritraukia daugiausiai rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių specialistų dėmesio iš viso pasaulio. Šiemet renginio metu buvo pademonstruota daugiau nei 43 tūkst. kūrybinių kampanijų, 24 skirtingose kategorijose – reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių srityse.

M360

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus