Didžiojoje Britanijoje veikianti agentūra „Doner“ savo klientui „Minute Maid“ Kalėdoms sukūrė kampaniją, kurioje originaliai primena žmonėms, kad svarbiausia per šventes – ne materialios dovanos.

Vaisvandenius parduodančios kompanijos „Minute Maid“ šių metų šventinei reklamos kampanijai buvo pastatyta laikinai veikianti parduotuvė, kurioje nieko neparduodama. Vietoj to čia atėję vaikai gali parašyti laišką savo tėvams, o tuo metu, aišku, gurkšnoti „Minute Maid“ gėrimus. Vėliau tie laiškai yra gražiai supakuojami ir perduodami tėvams.

Agentūra nufilmavo video, kuriame įamžinti šiai užduočiai pasiryžę vaikai, ir jų tėvų, gavusių laiškus, reakcijos. Kaip ir buvo galima tikėtis, jie apsidžiaugė kur kas labiau nei bet kokiais gautais daiktais.

Ši reklama - dalis platesnės „Minute Maid“ kampanijos, žymimos #doingood, kuria, kaip jie patys sako, siekia atkreipti dėmesį į tėvų pastangas rasti balansą tarp darbo ir rūpesčio savo šeima.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją