Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad nepaisant milžiniškų investicijų į reklamas mobiliuosiuose kalėdiniu laikotarpiu, daugelis jų lieka nepastebėtomis. Viena iš priežasčių, kodėl taip atsitinka – netinkamas reklamų pritaikymas šiam komunikacijos kanalui.

Reklamos planavimo programinės įrangos gamintojas „TubeMogul” atliko tyrimą ir apklausė 3200 Didžiosios Britanijos mobiliųjų telefonų vartotojų. 55 proc. jų sakė matę kalėdines reklamas televizijoje, 17 proc. – socialiniuose tinkluose, ir vos 14 proc. mobiliuosiuose telefonuose, rašo portalas „Marketingweek”.

Iš šių skaičių ekspertai sprendžia, kad prekės ženklai vis dar nesugeba pritraukti vartotojų dėmesio kurdami kalėdines reklamas mobiliuosiuose telefonuose: 77 proc. vartotojų sako nemėgstantys čia rodomų kalėdinių reklamų. Tokia tendencija ypač neramina rinkodaristus, kurie vis didina investicijas į reklamą mobiliuosiuose.

„TubeMogul” pastebi, kad prekės ženklai dažnai daro klaidą tiesiog rodydami tą pačią reklamą visuose kanaluose. Jei 30 sekundžių reklama puikiai tinka televizijai, ją perkėlus į mobiliuosius telefonus, ji tik sukelia susierzinimą, nes čia vartotojai tiek ilgai neišlaiko dėmesio. Dėl tos pačios priežasties kartais net tie vartotojai, kuriems reklama patinka, jos nesusieja su konkrečiu prekės ženklu, jei, pavyzdžiui, logotipas parodomas tik reklamos pabaigoje.

„Tai – didžiulis iššūkis, patraukti vartotojo dėmesį vos per kelias sekundes, nes po to žmogus iškart pereina prie kitų žinių savo naujienų sraute. Tinkamoje aplinkoje galima eksperimentuoti su įspūdingu dizainu ar stiliumi, bet kai kalbame apie mobiliuosius telefonus, tai siurbia per daug duomenų ir reikalauja per daug laiko iš vartotojų, kurie nori ypač greitai vartojamo turinio”, – aiškina „TubeMogul” kūrybos vadovas Jeff Parrish.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją