Legendinis posakis „sutinka pagal išvaizdą“ akivaizdžiausiai pasiteisina parduotuvėje - tyrėjų duomenimis, apie tris ketvirtadalius pirkėjų priimamų sprendimų įvyksta prie prekių lentynų.

Tad dizaineriai, kuriantys prekių ženklų tapatybę ir pakuotės dizainą, privalo aplenkti laiką, kad spėtų su naujausiais reklamos madų vėjais ir tendencijomis. Apie tai marketingo autoritetų lūpomis pasakos kovo 8 d. Vilniuje vyksianti konferencija „Rinkodaros avangardas“.

Pakuotė – išbaigtas prekės ženklo dizainas, daug žadantis ir vilčių suteikiantis menas, akivaizdus prekės ženklo realizavimas, įkūnijantis pagrindines prekės ženklo idėjas. Dėmesys pakuočių dizainui per pastaruosius keletą metų stipriai išaugo, supratus, kad puikus pakuotės dizainas turi didžiulę įtaką produkto sėkmei.

Gero dizaino pakuotės kuria išskirtinį turinį, formuoja tendencijas ir yra svarbi komunikacijos priemonė.

Be to, tai kelia įmonės darbuotojų pasididžiavimą bei pasitikėjimą savo produktu, - sako vienas konferencijos pranešėjų, pripažintas jaunosios kartos grafikos dizaineris ir Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narys Edvardas Kavarskas.

Nors tai, kas Lietuvoje atrodo išskirtinai, daugelyje Vakarų pasaulio šalių yra tiesiog geras dizainas, pasak E. Kavarsko, pasaulinius standartus atitinkančių pakuočių dizaino pavyzdžių mūsuose daugėja geometrine progresija. Jau kelis metus Lietuvoje vyksta ir savotiškas prekių pakuočių „grožio konkursas“ - Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai (NAPA), kuriame tikrai yra į ką paganyti akis.


Dizainerio nuomone, progresas prasidėjo tada, kai išlindome iš savo kiauto ir apsižvalgėme: „Tam labiausiai pasitarnavo įstojimas į Europos Sąjungą, pigių skrydžių bendrovės, skaitmeninių technologijų proveržis, socialinių tinklų atsiradimas ir t.t.

Pasaulis tapo plokščias, o dizaino rinka globali“.

Konferencijoje „Rinkodaros avangardas” E. Kavarskas skaitys pranešimą apie pakuočių dizaino tendencijas ir slinktis vartotojų sąmonėje.

Pasak pranešėjo, iš gryno dizaino tendencijų galima išskirti idealizuotos gamtos paieškas ir atsigręžimą į praeities vertybes. „Jau keletą metų vyksta apsivalymas nuo perteklinių detalių ir vizualinio triukšmo. O žvelgiant kompleksiškiau, vyrauja, žinoma, išmanių sprendimų taikymas produktų dizaine, tvarios, inovatyvios pakuotės ir prekių ženklų noras dovanoti „wow“ efektus“, - sako E. Kavarskas.

Dizaino tendencijos - tai pasekmė, ir jos neatsiejamos nuo vartotojų lūkesčių ar pirkimo motyvų pokyčių, kurie yra priežastis. Šiandien pirkėjai ieško labai skirtingų dalykų: aiškios naudos, ramybės triukšme, atitrūkimo nuo tikrovės, dėmesio, socialinės prekių ženklo pozicijos ar naujų patirčių. Tai ir atsispindi dizaino tendencijose.

Pakuotės dizainas – tai vienintelė priemonė, kuri gali sukurti reikiamą įspūdi, tinkamai pristatyti produktą, atskleisti savo vertybes ir atkreipti dėmesį į save dėmesį. Pakuotės dizainas nemažiau svarbus ir sugrįžtančiam klientui.

Greitos apyvartos prekių rinka yra perpildyta ir joje išlieka tik tie, kurie laiku užčiuopia besikeičiančius vartotojų lūkesčius.

Daugiau apie pakuočių dizainą – kovo 8 d. rinkodaros ir marketingo konferencijoje „Rinkodaros avangardas“
Vieta – Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17
Išsamią konferencijos programą rasite www.inspiredbyinspired.com

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją