Antraštė – svarbiausia Jūsų pardavimo teksto, straipsnio, reklaminės juostos ar kt. dalis. Jūsų reklama, kaip kad ir pats produktas, gali būti patys geriausi. Tačiau kas Jums iš to, jei skaitytojas perskaitė tik pavadinimą? Pakeitus antraštę pakis ir atsakymų kiekis, net jei ir pačiame pardavimų tekste nepakeisite nė vieno žodžio.

Pradėjus rašyti pardavimo tekstą ar ketinant spausdinti reklamą, rekomenduojama valandų valandas skirti antraščių rašymui. Ir net kelias dienas. Jei pavyks sukurti gerą antraštę, greičiausiai ir pardavimo tekstą parašysite be problemų.

Rašydami antraštę atminkite, kad dėmesį turite atkreipti per dvi sekundes. Nepamirškite, kad pagrindinis ir svarbiausias skaitytojo klausimas yra: „kokia man iš to nauda?“

Ženkite šiuos penkis žingsnius ir įsitikinkite, kaip antraštės Jūsų skaitytojus pavers klientais.

1. Pradėkite naudos pasiūla arba intriguojančiu klausimu

Didžiausios naudos pasiūlą visada įtraukite į antraštę. Ne ištisais pardavimų reitingais, bet didžiausia nauda skaitytojui. Ar iškelkite klausimą, į kurį bus atsakyta pardavimo tekste. Norite, kad skaitytojas stabteltų ir pagalvotų „Šis tekstas man. Jame galiu rasti kažką tikrai naudingo.“

2. Tegul Jūsų žinutė būna išskirtinė

Vienas būdas siekiant šio tikslo – pasakyti, kad ši žinutė skirta ypatingų žmonių grupei. Skaitytojai supranta priklausantys tai grupei ir mano, kad šis pardavimo tekstas – būtent jiems. Galima adresatą išreikšti kreipiniu ar kita forma, svarbiausia, kad jis būtų kuo asmeniškesnis.

3. Įtraukite „kvalifikatorių“, kuris iš tikrųjų neskirstys žmonių

Integracinis kvalifikatorius visiems skaitytojams leidžia jaustis grupės dalimi ir žinoti, kad pardavimo tekstas yra skirtas jiems. Pateikiame kelis kvalifikatorių pavyzdžius.

• Moterims, kurios per 10 dienų nori numesti 10 kilogramų;
• Vairuotojams, kurie per dieną nuvažiuoja 37 kilometrus.

Beveik kiekvienas yra automobilio savininkas, bet akimis skenuodami informaciją mano: „Taigi aš esu tas automobilio savininkas!”, stabteli, perskaito pardavimo tekstą. Prie jo pridėjus papildomus žodžius „automobilio savininkai“ atsakymų padaugėjo 22 procentais. Atminkite, minimalūs pakeitimai gali keisti labai daug.

4. Pritraukite labiausiai motyvuotus grupės žmones

Pavyzdžiui, vienas reklamos specialistas testavo reklamų plikumui gydyti antraštes. Viena antraštė „Plikiems vyrams“, o kita – „Ar Jus kankina plikė?“ Antraštei su žodeliu „kankina“ yra veiksmingesnė, nes pritraukė vyrų, manančių, kad plikumas yra problema, dėmesį.

Įvairūs ypatumai gali sustiprinti antraštės poveikį. Pavyzdžiui, reklamoje, skirtoje nekilnojamo turto brokeriams, sakymas „Per 2 savaites įsigijau 9 nekilnojamo turto objektus“ yra geresnis negu „Aš įsigijau daugiau objektų“.

5. Suskirstykite ilgus skelbimus ar reklamas poskyriais

Daugelis akimis nuskenuos lankstinuką spręsdami, skaityti jį toliau ar ne. Jei poskyryje yra kažkas įdomaus, stabtels ir perskaitys tą dalį. Jei ji pakankamai įdomi, jie gali grįžti į pradžią ir perskaityti visą lankstinuką.

Jūsų antraštė turi pelnyti bei prikaustyti dėmesį ir būtinai nurodyti naudą skaitytojui. Jei ji savo darbą padarė, labai didelė tikimybė, kad bus perskaitytas visas Jūsų pateiktas turinys, todėl surasite potencialius klientus. Kuriant pardavimo tekstą daugiausia laiko skirkite antraštės rašymui, sugalvokite daugelį variantų ir išsirinkite tokį, kuris būtų parduodantis, kūrybiškas bei visokeriopai pritraukiantis dėmesį.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją