Pirmoje straipsnio dalyje aptarėme kas yra „Inbound Marketing”, kas tai per rinkodaros strategija, turinio tipus ir kokius tikslus reikėtų išsikelti norint vystyti „Inbound Marketing” savo įmonėje. Antra dalis aprėpia turinio distribucijos kanalus, priemones bei laukiamus rezultatus.

Turinio distribucijos kanalai

Įmonės svetainė. Tai svarbiausias šaltųjų kontaktų generavimo ir daugialypio turinio publikavimo kanalas, nes tai yra prekės ženklo nuosavybė. Svetainę galima visiškai individualizuoti bei pritaikyti įvairioms turinio rinkodaros formoms.

Elektroninis paštas. Elektroninis paštas, kaip turinio rinkodaros kanalas, yra paremtas vartotojų prenumerata. Jei vartotojas nori gauti daugiau informacijos, jis gali pasirinkti prenumeruoti naujienas, blog’o įrašus, straipsnius elektroniniu paštu. Tai suteikia galimybę siųsti aktualų ir konkrečiam vartotojui pritaikytą turinį.

Socialiniai tinklai („Facebook“, „LinkedIn“, „Instagram“, „Twitter“ ir kt.) skatina bendruomenių ir tinklų atsiradimą tarpusavyje komunikuojant jų vartotojams. Tai suteikia galimybę žmonėms dalintis nuomonėmis, dalyvauti diskusijose ir bendrauti vieniems su kitais realiu laiku. Dėl šios priežasties socialiniai tinklai yra puikus kanalas turinio rinkodarai vystyti.

Specializuoti blogai, forumai ir bendruomenės. Šio kanalo pagalba galima diskutuoti, susipažinti su jūsų srities potencialiais klientais bei publikuoti savo turinį. Svarbu būti aktyviu, bet ne iš karto siūlyti savo turinį bei „pardavinėti”. Geriausias būdas – tapti tikru bendruomenės nariu ir pasisakyti atitinkamomis temomis, kurios nebūtinai turi būti susijusios su jūsų veikla; svarbu parodyti kompetenciją.

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant „Inbound Marketing”? (II dalis)
© Autoriaus nuotr.

Priemonės

Pradėti „Inbound marketingo" veiklą yra sunku, jei neturite tam tinkamų priemonių. Tad ir aptarkime pagrindines priemones, kurios leidžia šią veiklą vystyti ekonomiškiau, greičiau ir paprasčiau.

Turinio analizės priemonės.

Pastaraisiais metais duomenų rinkimas tapo sudėtingesnis, kadangi atsirado nauji matavimo vienetai – akistatos trukmė, matomumas bei pranešimo gyvavimo ciklas. Tai iš rinkodaros specialistų reikalauja daugiau pastangų ir žinių analizuojant duomenis. Šiuolaikinės informacijos valdymo programos, pavyzdžiui, „Google Analytics“, „Kissmetrics“, „Hubspot” ar „Dasheroo“, padeda matuoti ir atsakyti į svarbius turinio analizės klausimus.

Nuomonės formavimo priemonės.

Siekiant išplėsti pasiekiamumą ir palankumą tikslinei auditorijai, prekių ženklai naudojasi nuomonės formuotojais. Tradiciškai teigiama, kad vartotojui daug patrauklesnė nuomonės formuotojo skleidžiama informacija nei prekės ženklo reklama. Naudojant tokius įrankius kaip „Klout“ arba „Kled“ galima rasti prekės ženklui palankius nuomonių formuotojus ir išsirinkti geriausią kandidatą esamai įmonės situacijai.

Turinio automatizavimo priemonės.

Turinio automatizavimo programinė įranga (pvz. „Hubspot”) leidžia supaprastinti visas užduotis, kurios atliekamos vienodai ir pakartotinio turinio kūrimo, skelbimo bei matavimo metu. Tai rinkodaros specialistams suteikia galimybę sutelkti dėmesį į kitas su turiniu susijusias užduotis.

Elektroninio pašto turinio priemonės.

Šios priemonės sukurtos norint pagerinti rinkodaros specialistų veiklos efektyvumą, siunčiant didelius kiekius elektroninių laiškų. Štai programos kaip „Aweber“, „MailChimp“, „MailerLite” ar „VerticalResponse“ leidžia prekės ženklams individualizuoti masiškai siunčiamus laiškus, matyti jų pasiekiamumą ir kitus kiekybinius rodiklius.

Tinklaraščių optimizavimo priemonės.

Tinklaraščių optimizavimo priemonės suteikia galimybę turinio kūrėjams sukurti platformas įtraukiant individualias dizaino temas ir priedus.

Turinio paieškos priemonės.

Tai priemonės, kurios leidžia surasti tinkamą turinį. Vienos pagrindinių tokių priemonių („Buffer“, „Hootsuite“ ar „SliderShare“) nauda yra gebėjimas atpažinti kylančias tendencijas, siejant jas su rinkodaros specialisto vystomomis temomis.

Rezultatai

„Inbound marketingo" rezultatų matavimas yra vienas iš labiausiai rinkodaros ekspertams rūpinčių klausimų. Šiandieninėje rinkoje yra daugybė įmonių, kurios dar nėra įdiegusios matavimo priemonių ar neteikia turinio rinkodaros ataskaitų, o tai – neabejotina klaida. Dėl to įmonės negali turėti aiškios turinio rinkodaros krypties ir žinoti šios veiklos rezultatų. Visi matavimai privalo turėti pradinį tašką. Turinio rinkodaros atveju tai būtų šios veiklos tikslai. Tam pasiekti reikalinga žinoti visą vartotojo kelionę turinio rinkodaros kontekste. Turint pradinį tašką galima išsikelti rodiklius, pagal kuriuos bus matuojama: naudojimo, dalinimosi, šaltųjų kontaktų, pardavimų ir kt. Jie gali būti matuojami įvairiuose turinio rinkodaros kanaluose naudojant tam pritaikytas priemones, tokias kaip „Google Analytics“, „Kissmetrics“ ar „Hubspot”.

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant „Inbound Marketing”? (II dalis)
© Autoriaus nuotr.


Patarimai.

Keletas patarimų, kaip sėkmingai vykdyti „Inbound marketingo" strategiją:

- Būkite originalūs. Susitelkite ties savo tema ir nebijokite jai suteikti originalaus prieskonio. Skirkitės nuo savo konkurentų ir būsite pastebėti.

- Nespauskite kliento.
Pakanka turinio pabaigoje pasiūlyti savo prekę, kad klientas ją pastebėtų ir susidomėtų. Jei pernelyg įkyriai ją reklamuosite, klientą tai gali suerzinti ir atnešti tik neigiamų pasekmių.

- Svarbiausia – pastovumas. Stenkitės leisti straipsnius ar talpinti kito pobūdžio informaciją tik pasirinktomis dienomis ir darykite tai pastoviai. Pavyzdžiui, jeigu talpinate turinį pirmadieniais, tai gali būti, jog potencialūs klientai įpras dažniausiai lankyti jūsų puslapį pirmadieniais, tikėdamiesi išvysti kažką naujo.

- Nusistatykite tikslą. Prieš pradėdami pagalvokite, ką norite pasiekti, ir sutelkite visą veiklą to tikslo link. „Inbound marketingas", kaip ir bet kokia kita pardavimų strategija, reikalauja tikslo, kuris leistų sekti progresą.

- Neužmirškite reklamuoti savo tinklaraščio.
Jei ir sukursite puikų turinį internete, bet niekas apie tai nežinos, naudos iš to nebus nei jums, nei klientams.

Ir, svarbiausia, naudokitės distribucijos kanalais.
Priemonės, kurios padės pritraukti tikslinę auditoriją ir padaryti turinį matomu internete, jau aptartos šiame straipsnyje, tik nepamirškite jomis pasinaudoti.

Ir dar statistikos…

Maždaug 4000 respondentų iš daugiau nei 150 šalių atskleidė, kad verslininkai visame pasaulyje daugiausia linkę rinktis taip vadinamą „inbound” prekybą (o ne „outbound”) ir pardavimų veiklas santykiu 3:1. „Inbound” prekyba skatina reikšmingo turinio kūrimą ir platinimą socialiniuose kanaluose, kai tuo tarpu „outbound“ prekyba apima banerinių reklamų naudojimą, asmeninį paštą, šaltus skambučius ir kitus įkyrius būdus kliento dėmesiui patraukti.

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant „Inbound Marketing”? (II dalis)
© Autoriaus nuotr.

Šaltinis: http://www.hubspot.com/company-news/state-of-inbound-2015-reveals-businesses-now-prefer-inbound-marketing-to-outbound-3-to-1

Pirmąją straipsnio dalį galite rasti čia.

M360
Salesclub


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją