Rinkodaros specialistai paprastai pataria prekės ženklams reaguoti į aktualijas, visuomenei svarbias šventes ar įvykius. Tačiau tai reikia sugebėti padaryti tinkamai. Picerijų tinklas „Čili“, paskelbęs sveikinimą Lietuvai, kuriame ant panašios į Lietuvos valstybę formos picos iš maisto produktų išdėliota trispalvė, sulaukė tikrai didelės sklaidos, bet vargu, ar gali ja džiaugtis.

„Tautiškos giesmės dienos akimirka… Lietuva - Lietuvai...linkėjimai nuo Čili picerijos iš MEGA PC...“, - skelbia įrašas „Čili“ feisbuko paskyroje, kurį lydi komentarai, kad už tokius sveikinimus reikėtų iškelti bylą už vėliavos išniekinimą. Įrašu pasidalinęs komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas lakoniškai pakomentavo, kad taip atsitinka, kai feisbuko paskyros atiduodamos prižiūrėti picų kepėjams.

A. Katauskas spėjo, kad šis įrašas atsirado darbuotojų iniciatyva. „Manau, čia nėra labai didelės problemos, tiesiog kvailystė. Dabar „Čili" tiesiog svarbu bendrauti, atsakyti, atsiprašyti, jei yra įsižeidusių. Ir susitaikyti, kad šiandien laimėjo internetus", - juokėsi jis.

Su „Čili“ atstovais M360 susisiekti nepavyko, tačiau nepaisant sparčiai plintančio pasipiktinimo įrašu, jis bent kol kas iš feisbuko paskyros neištrintas ir į jokius komentarus „Čili“ nereaguoja.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją