Šį penktadienį vyksiančiame reklamos ir kūrybiškumo festivalyje tradiciškai bus paskelbtas ir geriausias rinkodaros vadovas. Į šio apdovanojimo finalą pateko trys rinkodaros vadovės: Aurelija Kazlauskienė iš „Lietuvos draudimo“, Ornela Ramašauskaitė iš Kauno technologijų universiteto ir Guoda Sakalauskienė iš „Mokilizingo“.

„Organizuodami šių metų rinkimus norime pabrėžti marketingo svarbą organizacijoje, marketingo vadovo sprendimų galią įmonės augimui ir pelningumui. Todėl renkant šių metų Marketingo vadovą įmonės verslo rezultatai turėjo ypatingą svorį“ – sako komisijos pirmininkas bei Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

Į trejetuką pasirinkti skirtingi kandidatai – didelės įmonės („Lietuvos draudimas"), vidutinės įmonės („Mokilizingas") ir nekomercinės organizacijos (KTU).

Šiemet buvo sugriežtinti ir reikalavimai. Vienas iš jų - kandidatas turėjo turėti toje pačioje įmonėje bent dviejų metų atsakomybę už rinkodaros rezultatus. „Pakelta reikalavimų kartelė lėmė, kad ne visi norintys galėjo pretenduoti, todėl gavome kiek mažiau paraiškų nei anksčiau. Tačiau žiūrėdami į tris finalininkes džiaugiamės, kadangi kiekviena iš jų yra rimta pretendentė į metų marketingo vadovo titulą“ – teigia L. Šiautkulis.

Į finalą išrinkti trys rinkodaros vadovės: „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė, Kauno technologijos universiteto Korporatyvinių ryšių direktorė Ornela Ramašauskaitė, „Mokilizingas“ Marketingo ir klientų vadovė Guoda Sakalauskienė.

Aurelija Kazlauskienė.

Išrinkti trys kandidatai tapti metų rinkodaros vadovais
© DELFI / Domantas Pipas

Jau 9 metai vadovauja „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamentui. Per šį laiką „Lietuvos draudimo“ prekės ženklas tapo šiuolaikiškas ir vertinamas tiek klientų, tiek akcininkų, o keičiantis akcininkams buvo sėkmingai įgyvendinti du „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo keitimo projektai. Įgyvendinta eilė projektų, tokių kaip privalomojo draudimo vertės strategija, duomenų bazių strategija, mažylio draudimo programa, el. komercijos kanalas, lėmė pelningai auginamą rinkos dalį. Su 30% rinkos dalies bendrovė išlaiko tvirtą lyderio poziciją, gerokai atitrūkusi nuo antros vietos (17%). Atskiro paminėjimo nusipelno rinkodaros kartu su pardavimų ir žalų kolegomis inicijuotas iniciatyva „Prie kavos” – tai proaktyvus klientų patirties gerinimas gerinant klientų aptarnavimą, dėl kurio inicijuotų vidinių pokyčių „Lietuvos draudimo” slapto pirkėjo rezultatas pagerėjo +20 procentinių punktų, lojalumas prekės ženklui išaugo 7 procentiniais punktais ir gerokai išaugo pardavimo rodikliai. Aurelija yra įgijusi verslo vadybos magistro išsilavinimą (VU ir ISM) bei EMBA (BMI). „Lietuvos draudimo” generalinio direktoriaus Kęstučio Šerpyčio teigimu „Aurelija nuoširdžiai serga už įmonę, auga su ja, o kolegas žavi jos nuolatinis noras būti judesyje – Aurelija kaip strėlė skrydyje”.

Ornela Ramašauskaitė.

Išrinkti trys kandidatai tapti metų rinkodaros vadovais
© Asmeninio albumo nuotr.

2013-ais metais pradėjo vadovauti KTU rinkodarai ir komunikacijai, vėliau – ir korporatyviniams ryšiams (tarptautiškumo plėtra, bendradarbiavimo vystymas, renginiai). Įvykdžiusi rebrandingą - kartu su vadovų komanda Ornela įdiegė modernaus vadovavimo principus, sukūrė funkcijos valdymo sistemą, orientuotą į vartotojus ir tai atsispindi rezultatuose. 2014 metais studentų skaičius Lietuvos universitetuose sumažėjo 5,7 proc., o KTU tik 0,4 proc. Pažymėtina, kad priimtųjų į valstybės finansuojamas vietas skaičius vieninteliame KTU išaugo (5,3 %, palyginti su 2015 m.: mažėjant stojančiųjų skaičiui), t.y. KTU pritraukė 21,37 % universitetų valstybės finansuojamų studentų rinkos. Užsienio studentų skaičius KTU didėjo daug sparčiau nei rinkoje: 33 proc. didėjimas KTU (9 proc. rinkoje) 2014 metais ir 17 proc. didėjimas KTU (8 proc. rinkoje) 2015 metais. 2016 m. SIC tyrimo duomenimis Net Promoter Score (studentų universitetų rekomendavimas) rodiklis KTU buvo didžiausias tarp universitetų.

Guoda Sakalauskienė.

Išrinkti trys kandidatai tapti metų rinkodaros vadovais
© Asmeninis archyvas

Rinkodaros srityje dirba beveik 10 metų. Šiuo metu ji yra atsakinga už finansinių paslaugų bendrovės „Mokilizingas" rinkodaros strategiją ir klientų aptarnavimo kultūrą bei vadovauja rinkodaros ir klientų aptarnavimo grupėms. Guodos vadovaujamos specialistų komandos gerino „Mokilizingo“ klientų patirtį, prisidėdamos prie naujų į vartotojus orientuotų produktų kūrimo. Vienas jų – modernus atsiskaitymo būdas MOKI3, padėjęs pritraukti kokybiškesnį klientų segmentą ir lizingo paslaugos vartotojų skaičių per metus paauginęs daugiau nei 6 kartus. „Mokilizingo“ rinkodaros skyriui vadovaujant Guodai, buvo sukurtas ir Lietuvos finansų rinkai pristatytas naujas produktas – lizingo kortelė, turinti visas lizingo kortelės funkcijas. Sėkmingas kortelės pozicionavimas ir laiku atlikti strateginiai rinkodaros veiksmai atnešė puikių rezultatų – per pirmus kampanijos mėnesius jau išplatinta 6500 kortelių.

Kitas ambicingas Guodos uždavinys – pakeisti visuomenės požiūrį, kad „Mokilizingas“ teikia tik lizingo paslaugas – taip pat buvo sėkmingas. 2016 m. pradėjus komunikuoti platų įmonės paslaugų spektrą ir rinkodaros priemonėmis ėmus formuoti finansinių paslaugų bendrovės įvaizdį, po metų visuomenės apklausa parodė teigiamus rezultatus – net 46 proc. tikslinės auditorijos respondentų „Mokilizingą" priskyrė prie finansines paslaugas teikiančių bendrovių.

Guoda yra įgijusi vadybos ir verslo administravimo magistro išsilavinimą Vilniaus ir ESCEM (Prancūzija) universitetuose.

2016 m. „Metų marketingo vadovo“ titulą pelnė Ieva Čepononė už pasiekimus „Eurovaistinės“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Pirmąja, 2015 m. rinkodaros vadove, pripažinta tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, šiuo metu vadovaujanti visai įmonei, o nuo 2016 m. – ir LiMA valdybos narė.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją