„Kanai mane žavi iš esmės tuo, kad tai yra konferencija apie tai, kas bus, o ne apie tai, kas buvo. Visada įdomu pasižiūrėti, kas buvo, apdovanoti geriausius, bet labiausiai norime sužinoti, kas bus, kaip keisis agentūrų santykiai su klientais, patys klientai, ką jie turi padaryti kitaip, kaip keičiasi žmonių įpročiai, kokios naujos technologijos ir t.t. Yra be galo daug temų ir „Kanų liūtuose“ rastų ką veikti ir tie žmonės, kurie nėra susiję su marketingu ir komunikacija“, - sakė A. Žakas, prisipažindamas, kad savo profesinius metus visuomet skaičiuoja būtent nuo „Kanų liūtų“ festivalio.

D. Kiauleikis sako šių metų „Kanų liūtuose“ pastebėjęs dvi svarbiausias tendencijas: pirmoji, kad buvo itin daug kalbama apie žmonėms svarbius klausimus, nuo civilinių teisių iki žmonių lygybės, ir antroji, kad labai daug dėmesio skirta dirbtiniam intelektui. „Dirbtinis intelektas išstūmė virtualią realybę, kuri pernai buvo pagrindinė tema. Dabar buvo kalbėta tiek apie dirbtinio intelekto galimybes šiandien, kai botai jau atsakinėja žmonėms į klausimus, tiek apie tai, koks jis bus po penkerių metų ir ar jau pats galės kurti“, - pasakojo jis.

Pasak A. Žako, nors didžiąją dalį temų „Kanų liūtuose“ sudaro tuometiniame kontekste svarbiausi dalykai, kaip kažkada naujiena buvę socialiniai tinklai ar didieji duomenys, kai kurios temos po kelerių metų vėl sugrįžta iš naujo, nes savo esme yra pačios svarbiausios. „Mane šiais metais labiausiai užkabino tie pranešimai, kuriuose žengtas žingsnis atgal ir kalbėta apie tai, kad pagrindinis marketingo ir komunikacijos tikslas yra tikri, nuoširdūs ir sąžiningi santykiai tarp to, kas kažką siūlo ir tarp to, kas kažką gauna. Kitaip sakant, tai yra klausimas, kaip iš tiesų padėti žmogui gauti gerą sprendimą, kaip neerzinti jo reklamomis, nenervinti, o kaip jam duoti tai, ko iš tikrųjų reikia“, - pastebėjo jis.

D. Kiauleikio nuomone, verslas taip pat supranta atsižvelgimo į visuomenės poreikius svarbą. „Dabar laimi tie prekės ženklai, kurie atranda, kas žmonėms rūpi ir komunikuoja apie tai, o ne apie save. Tačiau daugybė prekės ženklų, ypač Lietuvoje, yra be galo egocentriški, kalba tik apie save ir todėl nėra sėkmingi. Tuo tarpu pavyzdžiai iš „Kanų liūtų“ rodo, kad kalbėdamas apie temas, kurios žmonėms rūpi, būsi daug sėkmingesnis, sukursi kūrybiškesnį produktą, kampaniją ir tuo pačiu galų gale parduosi daugiau“, - teigė agentūros „Autoriai“ direktorius.

Agentūros „Socialus marketingas“ vadovas A. Žakas mano, kad galvojimas apie tai, kaip pakeisti pasaulį, yra ir raktas į „Kanų liūtų“ apdovanojimus. „Teko dalyvauti workshope (kūrybinėse dirbtuvėse – red. pastaba), kaip laimėti „Kanų liūtą“. Svarbiausią „Grand Prix“ gauna tie, kurie suteikia pasauliui kažką naujo. Jei nori laimėti auksą – užtenka pakeisti pasaulį savo lokalioje rinkoje. Jeigu tavo sprendimas nieko nekeičia, bet tai yra smagi, kokybiška kampanija, greičiausiai tu gali patekti į trumpąjį sąrašą, galbūt laimėti bronzinį ar sidabrinį apdovanojimą, bet vargu, ar gali pretenduoti į pagrindinį. Esminis kriterijus - tu turi keisti pasaulį ir daryti jį pasaulį geresnį“, - sakė jis.