Verslininkai visame pasaulyje bando suspėti ant bangos ir pasinaudoti „Pokémon Go” galimybėmis. Žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House” verslo vystymo vadovas Artūras Olšauskas pateikia savo siūlomą instrukciją, su kuria kviečiame susipažinti.

Trumpasis A. Olšausko instrukcijos variantas: raskite šalia esančią stotelę „PokéStop“ / „Gym“ ir „užveiskite“ „pokemonų“, kurie privilios „gyvus“ žmones. Jei nėra arti – skatinkite savo fanus dėti nuotraukas su „pokemonais“ pagautais šalia jūsų.

Jei norite detaliau, štai kaip elgtis žingsnis po žingsnio:

1 variantas

1. Patikrinkite kaip arti yra „PokéStop“ arba „Gym“. Čia žaidėjai linkę stabtelėti. Jei jūsų parduotuvė, restoranas arba kavinė arti – tobula. Jei nėra – judėkite į antrą variantą, nes kol kas (2016.07.20) patiems stotelių kurti neleidžiama.

2. Už „auksinius“ nupirkite „Lure“ modulį ir mėgaukitės klientų antplūdžiu. Kiek kainuoja? 30 min už 0.99 EUR, bet jei pirksite daug – mokėsite mažiau. Galite ir 85 valandas už 99.99 EUR.

3. Apie aktyvaciją praneškite savo socialinuose tinkluose. Galite ir lauke kreidelėmis ant lentos užrašyti.

2 variantas

Socialinius tinkluose informuokite ir apdovanokite fanus, kurie ateina nurodytu adresu ir įdeda „printscreen“ su gaudomu žvėrimi.

A. Olšauskas žada toliau stebėti situaciją ir instrukciją papildyti.

M360
Media House

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją