„Facebook“ priklausantis socialinis tinklas skaičiuoja daugiau nei 8 mln. verslui skirtų profilių, iš kurių 1 mln. per mėnesį skiria pinigus reklamai. Daugiausiai jų registruota Jungtinėse Amerikos Valstijose, Brazilijoje, Indonezijoje, Rusijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Savo tinklaraštyje „Instagram“ svarsto, kad tokį augimą lėmė didelės jų investicijos į verslo auditoriją, taip pat sėkmingai prigijusios „Instagram Stories“ bei nauji įrankiai „Boomerang“ ir „Hyperlapse“.

Vienas iš labiausiai pasiteisinusių „Instagram“ sprendimų buvo sukurta galimybė vartotojams tiesiogiai susisiekti su prekės ženklais per šį socialinį tinklą.

Šiais metais „Instagram“ žada plėsti verslui siūlomas paslaugas ir pasiūlyti daugiau įrankių palaikyti ryšiui su auditorija, taip pat planuojama verslui pateikti išsamesnius duomenis apie vartotojų elgesį.