Kaip šis sprendimas veikia pirmieji galėjo išbandyti Danske Bank Vilniaus maratono dalyviai. „Nuo pirmo maratono bėgikų žingsnio už starto linijos – visi maratono bėgimai buvo fiksuojami net 15 mūsų fotografų. Į orą buvo pakeltos skraidyklės ir fotografavimui buvo naudojama įvairiausia fotografavimo įranga. Vos tik visi bėgikai kirsdavo atkarpą, kurioje darbavosi fotografas, keliolikos minučių bėgyje visas turinys atsidurdavo specialiai maratonui sukurtoje sistemoje. Ten nuotraukos buvo apdorotos specialios sistemos, kuri kiekvienai nuotraukai priskirdavo raktažodžius, kad pagrindiniai kadre matomi bėgikai taptų atpažįstami“ – sprendimą komentavo „Copictures“ vadovas Simonas Rudaminas.

„Organizuodami bėgimą puikiai žinome, koks kiekvienam dalyviui svarbus yra asmeninis iššūkis ir kaip gera išvysti finišo liniją bei ją pergalingai kirsti. Kiekviena maratono trasų turi ir daugiau iššūkių, kuriuos privalu įamžinti. Šiemet pasistengėme, kad maratono dalyviai kuo greičiau išvystų savo bėgimo akimirkas ir galėtų vos kelių mygtukų paspaudimu rasti save“ – sakė Vilniaus maratono organizatorius Darius Mikulis.

Šiuo metu specialiojoje Vilniaus maratono nuotraukų sistemoje yra per 20 000 vaizdų. Bene 97% nuotraukų turi unikalius raktažodžius, kurie paieškoje padeda aptikti nuotraukoje matomus bėgikus. Tereikia maratono nuotraukų svetainės paieškoje įvesti bėgiko numerį, vardą ar bėgimo pavadinimą ir iš karto bus atliktas rūšiavimas.

„Tokie sprendimai nėra kažkas ypatingai naujo, nes pasaulyje egzistuoja įmonių, kurios geba atlikti panašaus tipo paslaugą. Tačiau įgyvendinti tai užtrunka daugiau nei 48 val., kartais net 3 ir daugiau dienų. Mūsų atveju, nuotraukas rasti jau galima buvo po pirmo starto, o didžioji surūšiuotų nuotraukų dalis buvo pasiekiama per 10 valandų“, - aiškina S. Rudaminas.

Patinkančias nuotraukas maratono dalyviai gali personalizuoti. Tai galima padaryti prie savo nuotraukos pasirinkus asmeninio rezultato rodymą. Taip apdorotas nuotraukas kelių paspaudimų būdu galima įsigyti. Pasak S. Rudamino, visi pagrindiniai darbai yra atlikti: šiuo metu sistema pakartotinai tikrina kadrus ir ieško neatitikimų bei siekia aptikti papildomus raktažodžius, kurie užtikrintų, kad save ras kiekvienas bėgikas.

„Šiai dienai testuojame įvairius sprendimus ir juos nuolat tobuliname. Sistema veikia jau metus ir daugėja ja besinaudojančių įmonių. Nuo veiklos pradžios „Copictures” dirbo su tokiais renginiais kaip „LOGIN”, „SWITCH IT”, „WHAT‘S NEXT” ir kiti. Atskira „Copictures” vartotojų dalis yra korporatyviniai klientai, kurie sistemą naudoja tam, kad suvaldytų vidinius renginius bei tvarkingai valdytų sukauptą vizualinį turinį”, – pasakoja S. Rudaminas. Šiuo metu „Copictures” veikia Lietuvoje ir Skandinavijos šalyse, o artimiausiu metu planuoja pristatyti veiklą Vokietijos bei Didžiosios Britanijos potencialiems klientams.