Integruotos komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „INK agency“ tiesioginės pajamos, be trečiųjų šalių, per praėjusius metus išaugo 52 proc. ir sudarė 548 tūkst. eurų. Pernai 38 proc. išaugo ir bendra agentūros apyvarta – iki 787 tūkst. eurų. 2016 metais „INK agency“ pelnas didėjo 86 procentais – iki 97 tūkst. eurų.

„Šiandien rinkoje dominuojanti standartinių, nuspėjamų komunikacijos sprendimų pasiūla tampa vis mažiau patraukli klientams, o ir mums patiems yra pernelyg gerai pažįstama teritorija, kad leistų išnaudoti visą turimą kūrybinį potencialą. Dėl to pradėjome daugiau eksperimentuoti, kitaip kelti klausimus ir galiausiai atrasti naujų galimybių bei sprendimų, kurie davė puikių rezultatų“, – pranešime žiniasklaidai sako „INK agency“ vykdančioji partnerė Julija Jermakova.

Anot J. Jermakovos, praėjusiais metais agentūra pagrindinį dėmesį skyrė partnerystės su esamais klientais stiprinimui. Taip pat pernai buvo plečiamas „INK agency“ aptarnaujamų prekės ženklų portfelis, o didžiausiu nauju agentūros klientu tapo prekybos tinklas „IKI“.

Praėjusiais metais „INK agency“ įsteigė sėkmingai startavusią socialinės medijos įmonę „bigNow“. Komunikaciją socialiniuose tinkluose jai patikėjo tokios įmonės kaip telekomunikacijų bendrovė „Telia“, prekybos centras „EUROPA“, DELFI Sporto centras, VICHY vandens parkas ir kiti.

Be to, „INK agency“ pernai aktyviai vystė vidinės komunikacijos departamentą, kurio veikla buvo įvertinta „PaRa/Impact 2016“ apdovanojimu.

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ įkurta 2005 metais. Šiuo metu ji vienija 20 komunikacijos profesionalų. Agentūros vyresnysis partneris Kęstutis Gečas jau antrą kadenciją vadovauja Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA).

Šiuo metu „INK agency“ teikia komunikacijos paslaugas prekybos tinklui IKI, ERGO draudimo grupės įmonėms, vaistinių tinklui BENU, „Kalnapilio-Tauro“ grupei, įmonių grupei „AL holdingas“, valdančiai leidyklas „Alma littera“, „Šviesa“, knygynų tinklą „Pegasas“, įmonių grupei „YIT Kausta“, specializuotam bankui „Bigbank“, rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovei „Kantar TNS“, Lietuvos nacionalinei vežėjų asociacijai, „Transcom“ kontaktų centrui, tarptautinių pervežimų autobusais Baltijos, Europos ir NVS šalyse operatoriui „Ecolines“ ir kitoms Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją