Keisti jau rinkoje įsitvirtinusį prekės ženklą – visuomet rizikinga, tačiau kartais tenka taip padaryti norint pasiekti didesnę auditoriją. Būtent toks buvo bendrovės „Oro balionai” atvejis. Prekės ženklą pakeitusi į „HotAirLines” bendrovė tikisi lengviau pasiekti klientus iš užsienio.

Iš užsienio atvykę turistai dažnai stebisi, kad kone kiekvieną giedrą vakarą Vilniaus padangę papuošia daugybė oro balionų. Tačiau tiek jie, tiek patys lietuviai dažniausiai galvoja, kad visi jie – vienos bendrovės ar organizacijos ir retai gilinasi, kuo skrydžiai vienos bendrovės oro balionu gali skirtis nuo kitos.

Bendrovės „Oro balionai” direktorius Vytautas Samarinas pasakoja dažnai susiduriantis su tokiu požiūriu, bet tikina, kad skirtumas tikrai yra. „Dažniausiai žmonės tik išties pradėję ieškoti skrydžio ar atėję į skrydžio aikštelę supranta, kad čia veikia kelios skirtingos kompanijos. Bet tie, kurie pabando kelias skirtingas kompanijas, pamato ir skirtumus. Čia kaip bet kurioje aktyvaus laisvalaikio veikloje: atrodo, koks skirtumas, iš ko nuomotis baidares, bet staiga pamatote, kad kaimynas plaukia su gražesne, naujesne ir švaresne. Taip ir mes, dirbdami visuomet akcentuojame savo aptarnavimo kokybę, naują oro balionų parką ir žmonės tai įvertina”, – pasakoja jis.

Visgi po penkiolikos metų darbo rinkoje bendrovė nusprendė keisti savo prekės ženklą. Ar ne per didelė tokiu atveju rizika, kad jau turėti klientai nesupras, kad čia – ta pati bendrovė? „Taip, mes svarstėme apie tokias rizikas, bet šiuo atveju svarbiausia komunikacija: ar tu praneši apie pokyčius, kaip praneši ir kam. Mes turime savo klientų duomenų bazę, kiekvienam iš jų parašome apie pasikeitimus. Taip pat šią naujieną komunikuojame įvairiais kitais kanalais”, - pasakoja V. Samarinas.

Ar angliškas pavadinimas reiškia, kad bendrovė labiau orientuosis į užsienio turistus? V. Samarinas pasakoja, kad bent pusę klientų dažniausiai sudaro lietuviai, tačiau bendrovei labai svarbus klientų atsinaujinimas. „Taip, yra žmonių, kurie skrenda po du ar tris kartus, bet norime pritraukti ir naujus turistus, atvykstančius iš užsienio. Jei neįvyks jokia ekonominė krizė, tikimės, kad jų srautas neturėtų sumažėti”, – sako jis.

V. Samarinas pastebi, kad net populiariausias pasaulyje virtualus kelionių gidas „TripAdvisor“ skrydžius oro balionais laiko geidžiamiausia laisvalaikio pramoga ore ir nestokoja gerų atsiliepimų apie Lietuvos išskirtinumą kitų Baltijos šalių ir pačios oreivystės kontekste.

„Ne viską galima paaiškinti objektyviomis priežastimis. Kaip vienoje šalyje labiau mėgstamas krepšinis, kitoje – ledo ritulys, taip ir nėra vieno paaiškinimo, kodėl lietuviai taip mėgsta tiek skrydžius oro balionais, tiek apskritai aviaciją. Mano nuomone, tai tiesiog mentaliteto klausimas, lietuvių aviacija visada buvo stipri”, - sako V. Samarinas.

Nors ir pats bendrovės vadovas prekės ženklo keitimą vadina drąsiu žingsniu, jo nuomone, naujas prekės ženklas leis išplėsti veiklą ir pabandyti tobulėti bei dar labiau užaugti tokioje siauroje verslo nišoje.

„HotAirLines” tapę „Oro balionai” tikisi būti geriau atpažįstami užsienio auditorijos
© Oro balionai nuotr.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją