Tiek „H&M“, tiek „Uber“ save rinkoje pozicionuoja kaip socialiai atsakingas įmones. Šįkart jos nusprendė susivienyti bendrai iniciatyvai ‒ sausio 28-29 dienomis jos siūlo surinkti nereikalingus drabužius ir tekstilę tiesiai iš vilniečiams patogios vietos.

Miestiečiai ištisus metus gali atnešti dėvėtus drabužius ir tekstilę į bet kurią „H&M“ parduotuvę, o šį savaitgalį tai padarysi padės „Uber“. Sausio 28-29 dienomis „Uber“ partneriai-vairuotojai nemokamai atvyks ir priims senus tekstilės gaminius, išveš juos rūšiuoti, o akcijos dalyviams mainais įteiks nuolaidos kuponus apsipirkimui „H&M“ parduotuvėse, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„H&M“ yra pirmoji kompanija, 2013 m. pradėjusi tarptautinę drabužių surinkimo iniciatyvą. Lietuvoje per šį laikotarpį jau esame surinkę apie 214 tonų nereikalingos tekstilės, kuri vėliau yra išrūšiuojama pakartotiniam dėvėjimui, panaudojimui ar perdirbimui, taip sumažinant neigiamą mados pramonės poveikį planetai. Džiaugiamės, kad Lietuvos žmonės aktyviai dalyvauja šioje iniciatyvoje, o vilniečiams vieną savaitgalį tai padaryti bus dar paprasčiau su „Uber“ pagalba“, – pasakoja „H&M“ viešųjų ryšių vadovė Virginija Butkutė.

Visi norintys sudalyvauti iniciatyvoje galės „Uber“ programėlės pagalba nemokamai išsikviesti specialų automobilį „Fashion Recycle“. Atvykęs „Uber“ partneris-vairuotojas priims suruoštus maišelius su nereikalingais drabužiais ir tekstile. Tai gali būti bet kokios būklės ir bet kokio prekės ženklo gaminiai – nenešiojamos suknelės, dėmėtos kelnės, suplyšusios kojinės ar senos užuolaidos. Už kiekvieną paaukotos tekstilės maišelį atsakingi rūšiuotojai gaus po du nuolaidos kuponus, kuriuos galės panaudoti naujiems „H&M“ gaminiams įsigyti. Miestiečių tekstilę „Uber“ partneriai-vairuotojai nemokamai nuveš į „H&M“ parduotuves, iš kurių ji keliaus į rūšiavimo centrą.

„Uber“ vadovas Baltijos šalyse Enn Metsar sakė, kad „Uber“ siekia būti neatsiejama Vilniaus dalimi ir prisidėti prie reikšmingų visuomenės pokyčių, todėl mielai įsitraukia į svarbias socialines iniciatyvas. „Norime pavyzdį rodyti ir savo veiklos modeliu – mažindami automobilių poreikį mieste, padedame mažinti ir aplinkos užterštumą. Manome, kad ši akcija gali paskatinti žmones rūšiuoti ne tik popierių, plastiką ir stiklą, bet ir drabužius bei tekstilę, kurie gali būti panaudoti dar kartą juos perdirbant.“

Norint dalyvauti rūšiavimo akcijoje, „Uber“ programėlėje reikės pasirinkti „Fashion Recycle“ automobilį. Akcija vyks sausio 28-29 dienomis, nuo 11 iki 19 val. „Fashion Recycle“ automobilių skaičius yra ribotas. Nereikalingi tekstilės gaminiai iš gyventojų ištisus metus priimami visose „H&M“ parduotuvėse Lietuvoje.

Organizatoriai pristato tokius žingsnius, kaip dalyvauti akcijoje:

1. Supakuokite nereikalingus drabužius ir tekstilę į maišelius;
2. „Uber“ programėlėje išsikvieskite specialųjų akcijos automobilį „Fashion Recycle“;
3. Vairuotojui paduokite maišelius su drabužiais ir tekstile;
4. Už kiekvieną maišelį su drabužiais ir tekstile gaukite po 2 „H&M“ nuolaidų kuponus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją