Siekdama „sukurti visiems patogesnį internetą“, amerikiečių technologijų bendrovė „Google“ pranešė nuo ateinančių metų pradžios savo interneto naršyklėje „Chrome“ pradėsianti filtruoti reklamą, informuoja „Marketing Week“.

„Google“ ketina blokuoti reklamą, neatitinkančią „Geresnės reklamos standartų“, kuriuos sukūrė „Koalicija už geresnę reklamą“ – pernai sukurta šio sektoriaus įmonių grupė, kuriai priklauso ir „Unilever“ ir P&G. Ši grupė užsibrėžė tikslą sukurti pasaulinius skaitmeninės reklamos standartus ir taip išvalyti internetą nuo erzinančios reklamos ir vartotojams nepatinkančių formatų.

Remiantis šiais standartais, „Chrome“ blokuos iššokančią reklamą, automatiškai pasileidžiančius vaizdo įrašus su garsu, reklamą, kuri atsiranda ant peržiūrimo turinio, ir t. t. Siekdama elgtis sąžiningai, „Google“ blokuos ir savo reklamą, jeigu ji neatitiks standartų. O siekdama padėti verslui pasirengti reklamos filtravimui „Google“ pristatys specialų įrankį, kuris leis analizuoti savo tinklalapius ir praneš, ar reklama neatitinka standartų.

„Chrome“ visuomet siekė suteikti jums geriausias įmanomas galimybes naršyti internete. Kartu su reklamos kokybe besirūpinančia koalicija ir kitomis šio sektoriaus grupėmis mes ketiname nuo 2018 metų suteikti „Chrome“ galimybę blokuoti reklamą, įskaitant ir „Google, reklamą, tinklalapiuose, jeigu ji neatitinka Geresnės reklamos standartų“, – skelbiama „Google“ tinklaraštyje.

Manoma, kad, jeigu šis sprendimas bus sėkmingas, jis leis sumažinti skaičių interneto vartotojų, kurie įsidiegia specialias programas, blokuojančias visą reklamą. Nepaisant to, kritikos susilaukė faktas, kad „Google“, kuri ir pati yra reklamos kompanija, nori primesti savo standartus visam sektoriui.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją