Daugiausiai apdovanojimų šįkart į Lietuvą parsiveža agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Jos kampanija „Iki Sodinčius“apdovanota auksu medijų kategorijoje ir sidabru viešųjų ryšių kategorijoje. Šios agentūros „Tele2” kurta kampanija „4G automobilis” įvertinta sidabru.

Du aukso apdovanojimus už „Ergo“ kurtą kampaniją draudžiant nuo blogo filmo gavo reklamos agentūra „Milk“. Reklamos agentūra „Clinic212” apdovanota sidabru už pakuotę „King&Mouse”.

Auksiniu apdovanojimu filmų kategorijoje, internetui skirtų video subkategorijoje buvo įvertintas latvių darbas, skatinantis turistus atvykti į Rygą. Kuriant didelio dėmesio sulaukusį filmuką apie Rygoje dirbantį taksistą prisidėjo ir lietuvių agentūra „Nonsense.tv“.

Metų agentūra šiemet buvo paskelbta Gruzijos reklamos agentūra „Leavingstone“.

Ateinantį penktadienį Vilniuje vyks reklamos festivalis „Adrenalinas“. Kaip sakė šiemet „Goldem Hammer“ komisijos nariu buvęs agentūros „McCann“ kūrybos vadovas Mantas Velykis, apdovanojimai šiuose festivaliuose neturėtų kartotis, nes „Adell Taivas Ogilvy“ nedalyvauja „Adrenaline“, o „Milk“ projektas lietuviškuose apdovanojimuose buvo įvertintas dar pernai. „Tačiau gali būti, kad „Clinic212” pakuotė laimės ir „Adrenalino“ apdovanojimuose“, - spėjo jis.

M. Velykio nuomone, šiemet „Golden Hammer“ tradicinėms kategorijoms pateikti darbai buvo gana skurdūs. „Spaudos ir televizijos kategorijose beveik nebuvo ko apdovanoti. O apskritai komisija šiemet labai gerai vertino keistus projektus, pavyzdžiui, kai kurių mes kūrybos kategorijoje visai atsisakėme traukti į sąrašą, o komunikacijos kategorijoje jie buvo apdovanoti kaip geriausi“, - pasakoja M. Velykis.

Visą apdovanotųjų sąrašą „Golden Hammer“ organizatoriai žada paskelbti pirmadienį.