Kasmet vykstančiuose IAB (Interactive Advertising Bureau) apdovanojimuose „Gemius“ apdovanota už geriausią auditorijos tyrimų kategorijos produktą Europoje.

Prizas skirtas už metodologiją, kuri portalams leidžia kiekvieną dieną gauti atnaujintus duomenis apie jų skaitomumą („Overnight“ metodologija). Tai – antras kartas, kai „Gemius“ buvo apdovanota šioje kategorijoje.

Šiais metais apdovanojimuose buvo nominuoti du „Gemius“ tyrimų sprendimai. Antra mominacija kompanijai teko už galimybę atskirti skaitomumo duomenis pagal tai, ar kompiuteriu buvo naudojamasi namie, ar biure (Home&Work Multilocation Model).

„IAB Europe“ apdovanojimas mums yra labai svarbus. Džiaugiamės, jog „Gemius“ šį prestižinį įvertinimą gauna jau antrus metus iš eilės. Tai rodo jog einame teisinga kryptimi – augame kartu su nuolat besikeičiančiais rinkos poreikiais bei interneto auditorijos matavimo tendencijomis. Kitas svarbus žingsnis - visas naujausias tyrimų tendencijas kuo greičiau įdiegti Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse“. kalbėjo regiono vadovė Baltijos šalims Gryta Balserytė.

IAB apdovanojimai – galimybė tyrimų kompanijoms sustiprinti tarptautinį pripažinimą ir parodyti savo indėlį į skaitmeninės reklamos industrijos plėtrą. Iš viso apdovanojimai skiriami aštuoniose kategorijose.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją