Šių metų reklamos ir kūrybiškumo festivalio „Adrenalinas‘16“ metu pirmą kartą bus išrinkta geriausia socialinė inciatyva, kuriai bus kuriama reklama.

Šiuo konkursu Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), atstovaudamos reklamos kūrėjų bei medijų kanalų industrijai, siekia prisidėti prie socialinių visuomenės problemų sprendimo.

Pasirinktam NVO socialiniam projektui bus sukurta reklamos kampanijos idėja, taip pat bus siekiama surasti rėmėjus profesionaliam kampanijos įgyvendinimui bei transliavimui Lietuvos medijų kanaluose.

Socialiniam projektui idėjas tarpusavyje varžydamiesi kurs jaunieji reklamos kūrėjai. Socialinis projektas, problematika bei trys geriausios reklaminės kampanijos idėjos bus pristatytos viešai birželio 10 d. „Adrenalino“ įžvalgų ir kūrybiškumo renginio metu. Idėjos nugalėtojas bus paskelbtas vakarinėje apdovanojimų ceremonijoje.

Pirmajame konkurso etape Lietuvos nevyriausybinės organizacijos kviečiamos teikti projektų paraiškas, iš kurių bus atrinkta viena, kuriai bus kuriamos reklamos idėjos. Geriausią projektą rinks iš KOMAA narių sudaryta komisija, geriausi reklamos specialistai, dirbantys su santraukomis (ang. brief).

Antrajame etape jaunųjų reklamos specialistų komandos pateiks savo sprendimus laimėjusios paraiškos projekto reklaminei kampanijai. Tokiu būdu yra atkreipiamas dėmesys ir į jaunuosius kūrėjus, kuriems sudaroma galimybė išreikšti geriausias jų idėjas ir varžytis, kad jos būtų įgyvendintos.

Trečiajame konkurso etape organizatoriai bendradarbiaudami su Lietuvos žiniasklaidos kanalais bei gamybos namais ieškos galimybių reklamos kampanijos idėją realizuoti ir taip užtikrinti jos sklaidą ir matomumą visuomenėje.

Daugiau informacijos apie konkursą bei registracijos formos yra pateikiamos www.adrenalinas.org puslapyje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją