Ar gali būti, kad už naujametinę naktį Lietuvos viešbučiuose teks pakloti kelių tūkstančių eurų sumas? Feisbuke sklinda nuotraukos su būtent tokiais viešbučių pasiūlymais, tačiau, pasirodo, tai – techninės klaidos arba viešbučių noras parodyti, kad jie jau užsakyti.

Paskambinus į pačius viešbučius paaiškėja, kad nors kambariai jau užsakyti, bet visgi tikrai ne už tokias kainas. Viešbučio „Hotel Simple Druskininkai“ telefonu atsiliepusi administratorė trumpai tepasakė, kad tokia kaina buvo techninė klaida, o kokios jos yra iš tikrųjų komentuoti nenorėjo. Plačiau apie šventinės nakties kainas nenorėjo kalbėtis ir „Atrium Hotel“ atstovai.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos viceprezidentas Artūras Vainora užtikrina, kad tokios kainos – tikrai toli nuo realybės.

„Turbūt situacija yra tokia, kad viešbutis yra visiškai užsipildęs, bet darbuotojai padarė klaidą, laiku neuždarė pardavimų, todėl, kad niekas nepirktų, pastato tokią kainą. Tikrai nėra taip, kad kažkas eis ir mokės tokius pinigus, tai yra pasakymas „aš esu pilnas“, – paaiškino jis.

Feisbuke sklinda neįtikėtinos naujametinės nakties viešbučiuose kainos
© Facebook nuotr.
Feisbuke sklinda neįtikėtinos naujametinės nakties viešbučiuose kainos
© Facebook nuotr.

Kokia iš tikrųjų gali būti didžiausia kaina už naujametinę naktį Lietuvos viešbučiuose, A. Vainora nedrįso spėti.

„Labai priklauso, kas įeina į paketą, ar yra šventinė programa, kokia siūloma vakarienė ir panašiai. Tačiau bet kokiu atveju ta kaina tik priartės prie Europos kasdieninio vidurkio, daugiau nebus. Suplanavus kelionę prieš 2-3 savaites, išsinuomoti kambarį už 80-90 eurų neturėtų būti problema“, – įsitikinęs A. Vainora.

Pasak jo, didžiausią dalį viešbučių svečių per šventes sudaro užsieniečiai, daugiausiai – rusai ir baltarusiai, kurie šiuo laikotarpiu turi atostogas.

„Rasti kambarį tikrai nėra sudėtinga. Jei vienas viešbutis bus užpildytas, tikrai atsiras vietos kitame: labai priklauso nuo lokacijos. O dėl kainos, jos šiais laikais visiems atviros ir matomos, tiek per „Booking“ ar „Expedia“, tiek pačių viešbučių puslapiuose. Bet jei jos tokios nesąmoningos, tai reiškia tik tai, kad aš pilnas, manęs nepirkite“, – pabrėžė jis.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją