„Eurovaistinių“ tinklas buvo ne kartą minimas praūžusiuose įvairiuose reklamos apdovanojimuose. Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, Lietuvos gyventojai šį tinklą laiko populiariausiu vaistinių tinklu Lietuvoje. O jo atstovai pasako norintys apskritai pakeisti lietuvių požiūrį į vaistines.

Anot „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkės Ingridos Damulienės, klientų pasitikėjimą įmonė augina didelį dėmesį skirdama edukaciniams projektams ir siekdama, kad visuomenė jaustųsi geriau.

„Vaistininkai ne tik profesionaliai padeda susirgus, pataria kaip kuo greičiau pasveikti, bet ir ugdo klientus, konsultuoja juos apie galimybę gyventi sveikiau ir rūpintis savo grožiu. Metų pradžioje pakvietėme Lietuvos gyventojus atlikti „Didįjį savijautos testą“, kuris padėjo išryškinti problemines sveikatos sritis, o po to – prisijungti prie nemokamos internetinės platformos ir priimti 1 iš 8 „21 dienos iššūkių“, padedančių žalingus įpročius pakeisti naudingais“, - įmonės strategiją komentuoja I. Damulienė.

Lietuviškos reklamos festivalyje „ADrenalinas“ projektui „21 dienos iššūkis“ skirtas apdovanojimas, bronzinė strėlė, už Geriausią reklamos kampaniją, o buvusi „Eurovaistinės" rinkodaros departamento direktorė Ieva Čepononė išrinkta Geriausia rinkodaros vadove už indėlį, vystant „Eurovaistinės" verslo plėtros strategiją ir vykdytus projektus – „Didįjį savijautos testą" ir „21 dienos iššūkis".

Tai ne pirmieji apdovanojimai, kuriais šiemet įvertinti „Eurovaistinės“ projektai. Technologijų ir progreso festivalyje „LOGIN 2016“ „Didysis savijautos testas“ nugalėjo interaktyvios reklamos/kampanijos kategorijoje, o „21 dienos iššūkis“ laimėjo geriausio elektroninio naujienlaiškio nominaciją. Čia „Eurovaistinė“ taip pat pripažinta metų prekės ženklu internete. Ryšių su visuomene apdovanojimuose „PaRa/ Impact Awards 2016“ „Didysis savijautos testas“ pelnė itin svarbų laimėjimą už geriausią Didelio biudžeto rinkodaros komunikacijos kampaniją ir įvertintas ir už išskirtinį darbuotojų įsitraukimą – pavykus surinkti daugiau nei 600 įmonės darbuotojų atsakymus visoje Lietuvoje, projektas užėmė trečiąją vietą Vidinės komunikacijos kategorijoje. Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ diplomą integruotos daugiaplatformės kampanijos kategorijoje pelnė „21 dienos iššūkis“.

Anot Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Visuomenės sveikatos instituto direktoriaus prof. Rimanto Stuko, „Eurovaistinės“ projektai – geras pavyzdys, kad sveiką gyvenseną būtina skatinti paprastomis, visiems suprantamomis priemonėmis.

„Daugelis atliekamų tyrimų rodo, kad mūsų gyventojai nori būti sveikesni ir norėtų keistis. Deja, noras dažnai ir lieka tik noru. Dažnai pamirštama, kad sveikata – ne tik mityba ir fizinis aktyvumas, ne tik ligų nebuvimas, bet ir fizinio, psichinio ir socialinio gerbūvio būsena. Pavyzdžiui, „Didžiojo savijautos testo“ klausimai apima visus pagrindinius sveikatos veiksnius, netgi tokius elementarius kaip asmens higiena, dantų valymas. Atrodytų, viskas labai paprasta, tačiau šie dalykai ir sudaro visumą, reikšmingai veikiančią sveikatą, ir pateikiami visiems aiškia, patrauklia forma“, - sako prof. R. Stukas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją