Portalo M360 skaitytojai „Eurovaistinės“ profilyje feisbuke pastebėjo akcijos reklamą, kuriai panaudota pasaulyje pagarsėjusio tarptautinio projekto „Follow me“ nuotrauka. Net ir užrašas po ja analogiškas – „Sek paskui mane“.

Skaitytojams iškilo klausimas, ar naudoti šią nuotrauką – legalu, ir kodėl žinoma bendrovė, garsėjanti sėkmingais rinkodaros sprendimais, šįkart nuėjo kopijavimo keliu? „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė pabrėžia, kad nuotraukos naudojimas – tikrai legalus. Sutikimą laisvai naudoti jų nuotraukas „Follow me“ viešai skelbia tarptautinėje nuotraukų galerijoje.

„Eurovaistinės“ reklama – tarptautinio projekto kopija?
© Facebook nuotr.

„Internetinės vaistinės vienos dienos reklamos kampanijai reklamuoti socialiniame tinkle pasirinkta graži, kitokia nuotrauka, išsiskirianti iš kitų tradicinių akcijinių vaizdų. Šia originalia legalia naudoti nuotrauka norėjome atkreipti dėmesį į vienos dienos akciją internete. Jokių tikslingų sąsajų su kita užsienio kampanija tikrai nenorėjome sukelti. Sutinkame, kad ši viena nuotrauka, kurią pasirinkome iš visiems prieinamo nuotraukų portalo, primena išpopuliarėjusią reklamą, bet nėra jos kopija“, – sako „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė.

Kokia buvo šios akcijos mintis? „Jokios papildomos žinutės pasakyti nesiekėme, tiesiog vykstančių kampanijų skaičius internetinėje erdvėje yra toks gausus, kad kaskart ieškome vis kitokių sprendimų“, – teigia L. Bielskė. Pats įrašas iš „Eurovaistinės“ feisbuko visgi buvo ištrintas.

Projekto „Follow Me“ autorius - iš Rusijos kilęs fotografas Muradas Osmannas. Kartu su savo mylimąja jis keliauja po pasaulį, nuotraukas skelbia „Instagram“ tinkle paskyroje „Follow Me“, turinčioje kelis milijonus sekėjų.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją