Europos Komisija paskelbė „Google” naujus kaltinimus, teigdama, kad interneto paieškos milžinės reklamos prioritetizavimo būdai mažina vartotojų pasirinkimo galimybes bei inovacijų skatinimą, o tai esą prieštarauja Europos Sąjungos konkurencingumo taisyklėms.

Šiuos kaltinimus Europos Komisija „Google” kelia dėl jos produkto „AdSense for Search”, kai „Google” reklamos rodomos trečiųjų šalių puslapiuose, net jei jie turi nuosavas vidines paieškos sistemas, rašo „Business Insider”.

„Google” su šiais kaltinimais nesiruošia sutikti. Savo atsakyme bendrovė teigia tikinti, kad jų kuriamos inovacijos ir produktų patobulinimai kaip tik padidino pasirinkimo galimybes Europos vartotojams ir paskatino konkurenciją. Artimiausiomis savaitėmis „Google” žada išanalizuoti visus pateiktus dokumentus ir pateikti detalų atsakymą.

Europos Komisijos komisarė, atsakinga už konkurencingumą, Margrethe Vestager atkreipia dėmesį, kad „Google” valdo apie 80 proc. tokių reklamų rinkos ir užima dominuojančią padėtį. Tiesa, ji pripažįsta, kad pastaruoju metu „Google” laisviau žiūrėjo į trečiųjų šalių puslapius, kuriuose atsirado galimybės reklamuotis ir konkurentams. M. Vestager sako, kad ši situacija bus atidžiai stebima, be to, priduria, kad „Google” priekaištų turi ir daug leidėjų bei vizualaus turinio kūrėjų.


Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus