„Login”, „Adrenalinas”, „Golden Hammer”, „Baltic Best”, „Best Internet”, „WhatsNext” – tai tik dalis renginių, kuriuose šiemet kaip pranešėjas dalyvavo „The Chocolate“ agentūros vadovas Tomas Nemura ir kalbėjo įvairiomis su socialine medija susijusiomis temomis.

Metams artėjant prie pabaigos, M360 vaizdo konferencijoje lapkričio 22 d. 11 val. jis apibendrins, ką prišnekėjo per visus šiuos intensyvius metus: ką reiškia „deja-poo” jausmas socialinėje medijoje, kaip prekės ženklams reikia kurti vartotojams patrauklius mikro-momentus, kokią žalą socialinei medijai daro neišėjimas iš komforto zonos ribų, kaip reikia laiką švaistyti kūrybiškai ir dar daug visko. Įsijunkite.

Konferenciją žiūrėti galite čia.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją