DELFI kartu su Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) pristato naują portalą M360, skirtą rinkodaros profesionalų bendruomenei. Šis projektas ketvirtadienį pristatytas DELFI verslo sesijoje, skirtoje verslo klientams.

DELFI direktorius Vytautas Benokraitis tvirtino, kad rinkodaros specialistus atsigręžiama neatsitiktinai.

DELFI grupė vis aktyviau atranda specializuotą turinį vartojančias auditorijas. Tad ir į rinkodaros specialistus atsigręžėme neatsitiktinai. Aktyviai bendradarbiaudami su LiMA akivaizdžiai pamatėme, kad rinkodaros profesionalų bendruomenei itin reikalingas vienas kokybiškas informacijos kanalas. Būdami naujienų lyderiu Lietuvoje kartu su LiMA vadovybe nusprendėme tokį kanalą sukurti. M360 vizija labai aiški – šis portalas bus pagrindinis rinkodaros naujienų ir informacijos kanalas Lietuvoje, subursiantis ir įtrauksiantis visą rinkodaros specialistų bendruomenę ir įmonių vadovus”, - sako jis.

Pasak DELFI direktoriaus, M360 yra visapusiško rinkodaros turinio platforma, apimanti visą temų spektrą nuo skaitmeninės rinkodaros, viešųjų ryšių, reklamos iki tyrimų, renginių ir visko, kas gali būti įdomu ir naudinga dirbantiems šioje srityje.

LiMA direktorius Gintautas Kučas įsitikinęs, kad rinkoje yra neišpildytas poreikis kokybiškam rinkodaros turiniui, todėl M360 komanda sieks jį užpildyti.

„LiMAI M360 visų pirma yra priemonė stiprinti rinkodaros profesionalų kompetencijas. Per metus LiMA organizuoja 140 renginių – rinkodaros kompetencijų kėlimui, žinių gilinimui, mokymuisi iš sėkmingų patirčių. Edukacinių renginių organizavimo patirtį išnaudosime teikdami turinį M360 portalui. Kartu su DELFI galime pasiekti gerokai platesnę auditoriją ir kartu sukurti portalą, kuris bus patrauklesnis vartotojams”, - tikisi jis.

„Labai džiaugiuosi jau kelerius metus trunkančia LiMA partneryste su DELFI, ir ypatingai panašiomis vertybėmis. Skirtingų kompetencijų sinergija, tačiau bendros vertybės – dėl projekto nešališkumo, skaidrumo, atvirumo publikavimui visų profesionalių autorių turinio ir pan. – suteikia M360 projektui didžiulį potencialą”, - sako G.Kučas.

Pasak G.Kučo, rinkodara yra tokia dinamiška, kad net didžiausiems ekspertams reikia jausti pulsą, sekti naujoves, atšviežinti žinias.

„Koks darbdavys savo komandoje norėtų turėti nekompetentingą rinkodaros specialistą? Tikriausiai joks. Tačiau kodėl vienas įmones išaukštiname, apdovanojame geriausio prekės ženklo titulu, o kitų įmonių reklamomis pašaipiai dalinamės socialiniuose tinkluose? Už kiekvieno viešai matomo veiksmo slypi žmonės, priimantys rinkodaros sprendimus. Labai tikiuosi, kad M360 portalas bus ne tik vieta įdomiam pasiskaitymui, bet realiai prisidės prie geresnių rinkodaros sprendimų priėmimo. Tokie verslo sprendimai kaip pritraukti naujų klientų, kaip parduoti daugiau, kaip uždirbti daugiau gali būti priimami intuityviai, tačiau jei būtų išnaudojamos rinkodaros kompetencijos, labiau tikėtina, kad sulauktume geresnių rezultatų”, - sako LiMA direktorius.

M360 kuria bendra DELFI ir LiMA redakcinė komanda. M360.lt Portalas pritaikytas tiek kompiuteriams, tiek ir išmaniesiems įrenginiams, tad skaitytojai informaciją gales pasiekti jiems patogiausioje platformoje.

M360

Pasidalink:
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją