DELFI grupė, turinti didžiausią turinio rinkodaros projektų patirtį Lietuvoje, pradeda naują šios veiklos etapą. Pradėjus veikti atskiriems turinio kūrimo ir dizaino departamentams DELFI galės pasiūlyti daugiau turinio rinkodaros galimybių, o portalo skaitytojai dar lengviau galės atsirinkti jiems aktualų turinį.

Dalinsis patirtimi su verslu

Nuo šiol DELFI pradeda veikti atskiri turinio kūrimo ir dizaino departamentai, kuriuose dirbs daugiau nei dvidešimt savo srities profesionalų. „Įgyvendindami turinio rinkodaros projektus, sukaupėme daug vertingos patirties, kuria norime dalintis taip stiprindami turinio rinkodarą Lietuvoje bei keldami jos lygį. Subūrėme profesionalių turinio kūrėjų ir dizainerių komandą, kuri dirbs būtent su turinio rinkodaros projektais, tiek su tais, kuriuos kuria pats DELFI savo iniciatyva, tiek inicijuotiems partnerių“, – naujienas pristato DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

„Patirtis rodo, kad nepakanka tik išmanyti turinio rinkodaros principų. Teorinės žinios, kas galėtų būti aktualu skaitytojams, dažnai prasilenkia su nuolat besikeičiančiais skaitytojų poreikiais, o tai, kas pasiteisino viename projekte, nebūtinai suveiks kitame. Pranešimo spaudai žanras miršta, tai supranta visi – dabar svarbu sugebėti kurti išskirtinį, interaktyvų turinį, kuris patrauktų šiuolaikinio skaitytojo dėmesį. DELFI turi daug patirties, kaip tai daryti ir nori ja pasidalinti. Tai padaryti galėsime pradėję teikti konsultacines ir turinio kūrimo paslaugas“, – sako DELFI redaktorės pirmasis pavaduotojas Kęstutis Cemnolonskis.

„Viena svarbiausių pastebimų tendencijų – vis didesnę reikšmę įgyjantis turinio vizualinis pateikimas. Mūsų kasdienis darbas – padaryti taip, kad informacija skaitytojams būtų pateikiama patrauklia, įtraukiančia forma. Nuo šiol turimomis žiniomis galėsime dalintis ir teikdami dizaino paslaugas DELFI partneriams“, – sako DELFI dizaino grupės vadovas Mantas Gudauskas.
Portalas DELFI pasilieka sau teisę bendradarbiauti tik su tais partneriais, kurie laikysis nustatytų taisyklių. „Net ir įgyvendindami partnerių projektus, mes laikysimės žurnalistinio darbo principų. Turinys turės atitikti Žurnalistų etikos ir DELFI etikos kodeksus, visos publikacijos bus rengiamos išlaikant objektyvumą. Be to, prižiūrėsime, kad turinys būtų ne reklaminis, o aktualus ir naudingas skaitytojams“, – sako DELFI direktorius V. Benokraitis.

Nauji turinio rinkodaros sprendimai

DELFI pirmasis Lietuvoje pradėjo įgyvendinti turinio rinkodaros sprendimus interneto naujienų portaluose. Stebėdamas ir analizuodamas pasaulinius žiniasklaidos lyderius, ir matydamas šios veiklos srities augimą, DELFI nuolat ieško sprendimų, kaip geriau bei efektyviau įgyvendinti reklamos užsakovų poreikius, bet tuo pačiu išlaikyti skaitytojams aiškią ribą, leidžiančią atskirti rėmėjų ir redakcijos kurtą turinį.

„DELFI grupė prieš trejus metus pirmoji Lietuvos rinkoje sukūrė specializuotus turinio projektų skyrius, dirbančius su labai įvairaus sektoriaus atstovais, investavo į kūrybą, todėl dabar per metus geba įgyvendinti daugiau nei 150 kokybiškų turinio rinkodaros sprendimų. Sekdami pasaulines tendencijas, vasarą analizavome ir išbandėme įvairius naujus turinio rinkodaros sprendimus ir rinkome patirtį siekdami žengti vienu žingsniu toliau. Nuo šiol suteikiame galimybes prie turinio rinkodaros sprendimų prisiliesti bei patirtį pradėti kaupti ir DELFI partneriams – taip kuriami „Partnerio turinio“ projektai“ – pasakoja V. Benokraitis.

Reklamos užsakovai, planuodami kampanijas, nori gauti kuo išsamesnius duomenis apie jų efektyvumą. DELFI galės patenkinti šį poreikį pateikdamas išsamią automatinę ataskaitą, parodančią, kiek Lietuvos gyventojų kampanija pasiekė, kokie buvo parodymų/paspaudimų socio-demografiniai rodikliai, koks buvo projekto pasiekiamumas pagal skirtingas platformas, kampanijų poveikis auditorijai ir tt.

Daugiau aiškumo skaitytojams

Stiprindamas turinio rinkodaros sritį portalas DELFI užtikrins, kad skaitytojai aiškiai suprastų, kada skaito originalų redakcijos sukurtą turinį, o kada – partnerių inicijuotą medžiagą. „Rinkodaros profesionalai supranta, kad turinio rinkodara efektyviai veikia tik tada, kai pateikiama informacija yra išties įdomi ir naudinga skaitytojams. Tačiau net tokiu atveju, jei už šios informacijos pateikimą kažkas sumokėjo, skaitytojai privalo tai žinoti. Kartu su rėmėjais įgyvendindami turinio rinkodaros projektus labai aiškiai juos pažymėsime, kad dar prieš atsidarydami partnerio turinį, skaitytojai būtų apie tai informuoti“, – sako V. Benokraitis.

Daugiau informacijos rasite čia.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms. Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: M360.lt, Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų. Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt. Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją