Socialinių tinklų augimas iš esmės pakeitė vartotojų elgseną. Dabar internete svarbiausiu tampa video turinys, kuriam skiriama vis daugiau dėmesio. Prekės ženklai, sugebantys sukurti įdomų video turinį ir pateikti jį vartotojams patrauklia forma didelį pasiekiamumą turinčiuose kanaluose, laimi didžiausią vartotojų dėmesį. Pastebima, kad nors tradicinė televizija didėjančiais reitingais pasigirti negali, patrauklią alternatyvą radę žiūrovai video turinį vartoja milžiniškais kiekiais.

„Įvertinome, kad „Videostars” tapus DELFI grupės dalimi, laimės visi: „YouTube” turinio kūrėjai, kuriuos vienija „Videostars”, gaus didžiausią įmanomą sklaidą Lietuvoje. Video turinio rinkodara ypatingai auga paskutiniais metais ir neabejotinai dar didesnį augimą matysime ateityje. Nuo šiol prekės ženklams galėsime pasiūlyti dar didesnių ir efektyvesnių video turinio rinkodaros sprendimų, kurie apims ne tik DELFI, bet ir „YouTube” video platformas. Žiūrovams, išnaudodami DELFI TV ir visos DELFI grupės potencialą, galėsime pasiūlyti įdomaus ir įvairesnio turinio”, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Įmonės vis daugiau dėmesio skiria būtent video turiniui ir jo sklaidai socialiniuose tinkluose. Vartotojams tai – patraukli, interaktyvi forma bendrauti su mėgstamomis žvaigždėmis ir prekės ženklais. „Videostars” specializuojasi būtent šioje srityje – sujungia prekės ženklus su vartotojais.

„Esame vienintelis YouTube turinio tinklas Baltijos šalyse, o per daugiau nei dvejus metus dirbdami su video turinio distribucija, kūrėjais ir prekių ženklais įgavome neįkainojamos patirties.Prisijungdami ir suvienydami jėgas su DELFI grupe galėsime tiek Lietuvos kūrėjams, tiek prekių ženklams pasiūlyti unikalius turinio projektus, integracijas, kompleksinį rinkodaros veiksmų paketą”, – ”, – sako „Videostars“ įkūrėjas ir vadovas Rokas Kondratas.

Pasak jo, žiūrovai džiaugsis gavę norimą turinį jiems priimtinais kanalais. „Ar tai būtų didžiausia pasaulyje video platforma „YouTube”, milijonus vartotojų turintis „Facebook”, ar bet kuris kitas socialinis tinklas – būsime ten, kur įdomų ir įtraukiantį turinį tikisi sutikti žiūrovai. O prekių ženklams tai – puiki galimybė ateiti prie vartotojo jiems priimtina forma, kurti vertę nešantį turinį ir megzti abipusį ryšį", – sako R. Kondratas.

Adnet Media” direktorius Gytis Bajorinas svarbiausia tokio bendradarbiavimo priežastimi įvardina galimybę pasiūlyti klientams dar platesnį paslaugų spektrą. „Pastaraisiais metais jautėme augantį skaitmeninio video turinio poreikį, todėl džiaugiamės įvykusiu sandoriu, bei galimybe išplėsti savo paslaugų krepšelį pasiūlydami rinkai dar vieną skaitmeninės rinkodaros formą. Malonu, kad prie grupės jungiasi ambicinga ir profesionali „Videostars” komanda, kuri užtikrins kokybišką bei saugų kontekstą prekiniams ženklams, bei pasirūpins, kad komunikuojama žinutė bus išgirsta tų, kuriems ji rūpi”, – sako jis.

Daugiau informacijos rasite čia.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms. Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: M360.lt, Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų. Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt. Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.