„Šiais metais viena iš naujovių yra ta, kad finalą patekusius projektus galėsime išgirsti ir gyvai. Visi, kurie pateikė paraiškas dalyvauti apdovanojimuose, jau gali pradėti galąsti plunksnas ir aštrinti liežuvius pristatymui renginio dalyviams. O gegužės 20 d. vakare paaiškės ir geriausi metų komunikacijos projektai“, – sako Milda Lomsargienė, projektų vertinimo komisijos narė, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos Tarybos narė.

Ryšių su visuomene projektus vertino tarptautinė komisija: Milda Lomsargienė, Daiva Lialytė, Aurelijus Katkevičius (Lietuva), Aune Past (Estija), Olga Kazaka (Latvija), Maria Kuorikoski (Suomija), Kevin Read (Didžioji Britanija), Waldemar Oldenburger (Vokietija), Daniel de Carvalho (Portugalija / Šveicarija).

Šiemet geriausiųjų vardo siekė 50 komunikacijos projektų. 36 paraiškas dalyvauti pateikė ryšių su visuomene agentūros, 5 gautos iš valstybinio sektoriaus ar nepriklausomų nevyriausybinių organizacijų (NVO), 9 – iš verslo. Daugiausiai paraiškų pateikta didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos kategorijoje – 12. Mažo biudžeto integruotos komunikacijos pretendentų yra 3. Komunikacija socialiniuose tinkluose sulaukė 8 paraiškų, po 6 pateikta renginių ir socialinės atsakomybės kategorijose. Dar po 4 paraiškas sulaukta didelio biudžeto korporatyvinės komunikacijos ir vidinės komunikacijos kategorijose. Geriausią socialinės atsakomybės projektą gali išrinkti „Verslo žinių“ skaitytojai.

„Faktas, jog daugiausiai paraiškų sulaukėme didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos ir socialinių tinklų kategorijose, aiškiai parodo, kokios priemonės šiandien vyrauja ryšių su visuomene srityje: pastebimai išaugęs yra turinio rinkodaros projektų integralumas, prasiplėtęs tokių socialinių tinklų kaip „Instagram“ ir „LinkedIn“ naudojimas“, – sako komisijos narė M. Lomsargienė.

Daugiausiai paraiškų pateikė ryšių su visuomene agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ (13), „INK agency“ (8), „Ad verum“ (4), tris „Idea Prima“, „Autoriai" (2), po vieną – „VIP communications“, „Integrity PR“ ir „OMConsulting“. 3 paraiškas pateikė ir reklamos agentūra „McCann Vilnius“.

„PaRa / Impact Awards 2016“ organizuoja dvi šalies komunikacijos specialistus vienijančios asociacijos: Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA).