23-asis tarptautinis reklamos festivalis „Auksinis būgnas“ („Golden Drum“), kuris vyks spalio 18-21 dienomis Liublianoje, Slovėnijoje sulaukė 1047 konkursinių paraiškų iš 26 šalių. Papildomai 168 darbus pateikė jaunieji reklamos kūrėjai „Ne būgno“ nominacijai, kuriai jie buvo kviečiami teikti idėjas Liublianos miesto atvirukui.

23-asis tarptautinis reklamos festivalis „Auksinis būgnas“ („Golden Drum“), kuris vyks spalio 18-21 dienomis Liublianoje, Slovėnijoje sulaukė 1047 konkursinių paraiškų iš 26 šalių. Papildomai 168 darbus pateikė jaunieji reklamos kūrėjai „Ne būgno“ nominacijai, kuriai jie buvo kviečiami teikti idėjas Liublianos miesto atvirukui.

„Šiais metais džiugina išaugęs nepriklausomų agentūrų, dalyvaujančių konkurse, aktyvumas. Ypač didelio susidomėjimo sulaukta iš Adrijos regiono – tai rodo, koks didelis šių šalių agentūrų kūrybinis potencialias, laukiantis pasaulinio pripažinimo“, – pažymi „Auksinio būgno“ konkurso direktorius Lučka Peljhan.

Šiemet konkurse dalyvauja 9 Baltijos šalių reklamos agentūros, po 3 iš kiekvienos valstybės, tačiau daugiausia darbų vertinimui pateikė Lietuvos kompanijos – iš viso 18 darbų (Latvija - 8, Estija – 4).

Iš 26 konkurse dalyvaujančių šalių, Turkija, nepaisant sudėtingo periodo, viena aktyviausių – šalies atstovai pateikė 158 darbų, antroje vietoje – Rusija (147 darbai). Be to, Bosnija ir Hercegovina bei Kosovas po keleto metų pertraukos šiemet vėl tarp konkurse dalyvaujančių šalių.

Pagrindiniam konkurso apdovanojimui „Auksinis būgnas“ darbus pateikė 27 skirtingi agentūrų tinklai (25 praėjusiais metais) ir 442 nepriklausomos agentūros (46 daugiau nei pernai).

Dėl „Auksinio būgno“ apdovanojimo kovos 18 Lietuvos reklamos kūrėjų darbų
© Organizatorių nuotr.
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją