Vaizdinis turinys socialinėje medijoje – tai pagrindinė priemonė pasiekti tikslinę grupę. Ne tik jų smegenis, bet ir širdis. Todėl turime skirti ypatingai daug pastangų teisingai vizualinei komunikacijai. Kokios klaidos dažniausiai daromos kuriant dizainą feisbukui? Štai septynios jų.

1. Išsiaiškinkite savo tikslinę auditoriją. Tai padarius, iškart taps labai aišku, kokią vizualinę komunikaciją kurti ir ką akcentuoti. Visi šiai statistikai reikalingi įrankiai yra lengvai prieinami ir paprastai naudojami, taigi net jei anksčiau neteko to daryti, greitai tai išmoksite ir gausite labai daug naudingos informacijos apie savo gerbėjus ir klientų auditoriją – o tuomet, valio! – turite aiškią viziją!

2. Žiūrite į žinutės perdavimą per daug komplikuotai. Žinutė turi būti aiški ir paprastai „perkandama“ iš pirmo žvilgsnio - dažniausiai naujienų sraute (feed‘e) jas peržvelgiame labai greitai, taigi reikia turėti omenyje, kad pagrindinė mintis turi būti „kaip ant delno“. Žinoma, norite pasakyti kažką naujo, gilaus, skatinti susimąstyti... Tai tikrai nėra neįmanoma, tiesiog pasistenkite parinkti kuo trumpesnę ir aiškesnę formuluotę, nes vartotojas nėra pasiruošęs ilgiems bei komplikuotiems apmąstymams feisbuke...

3. Taip, gražu, bet apie ką kalbame? Kartais per daug dėmesio skiriame ne vizualo minties išgryninimui, o gražaus paveikslėlio sukūrimui. Deja, vien grožis nepritrauks naujų pirkėju, neperteiks kompanijos vertybių ir nepadės vartotojui susidaryti įspūdžio apie Jūsų veiklą. Svarbiau - rasti aukso viduriuką tarp gražaus bei „išdirbto“ dizaino ir labai aiškios minties bei vizijos vaizdavimo. tai tikrai nėra dalykai, kuriuos būtų sunku suderinti, tiesiog abiems reikia skirti pakankamai dėmesio.

4. Skirkite laiko dizainui ten, kur tikrai reikia. Įdomių, gražių, smagių pranešimų ir sponsored reklamų galima kurti galybę versijų, išleisti didelius biudžetus, tačiau orientuokitės į tai, ko tikrai reikia jūsų įmonei. Taip sutaupysite ir pasieksite reikiamas auditorijas. Tikslingiausia – stebėti savo auditoriją ir rinktis tinkamiausią reklamos formatą, atsižvelgiant į rezultatus.

5. Naudokite ryškius, reikšmingus ir kalbančius už save vizualus. Rinkitės tokius paveikslėlius, kurie net ir neskaitant teksto perteiktų kuo aiškesnę žinutę. Atsižvelgdami į savo auditoriją, rinkitės ir vizualuose naudojamus objektus. Dažnai rekomenduojama naudoti žmonių veidus, nes palaikomas akių kontaktas teigiamai veikia vartotoją.

6. Stebėkite kiekvienąFacebook" standartų pasikeitimą. „Facebook" ganėtinai dažnai papildo vizualų reikalavimų aprašus, reguliariai atsiranda naujų formatų, reklamos kampanijų tipų bei įdomių sprendimų, kurių nepastebėję ir jais nepasinaudoję galite tikrai daug prarasti (video, GIF, carousel, canvas, slideshow ir t.t...).

7. Kuriate per daug įrašų (posts)... Dabartinė statistika rodo, jog optimalus įrašų kiekis yra 3-4 per savaitę. Publikuojant po įrašą ar net kelis per dieną – prarandamas vartotojo dėmesys, į Jūsų skelbiamas naujienas jis ima reaguoti kaip į spam tipo informaciją. To Jums tikrai nereikia – geriau orientuokitės į kokybišką ir apgalvotą komunikaciją, ne į kiekybę.

M360
Edumint
AdDrama


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją