„Į vieną gėrimų šeimą su nauja energija įsiliejo „Cola-Cola Original Taste“ ir „Coca-Cola Zero Sugar Zero Calories“, todėl „Coca-Cola“ mėgėjams bus patogu suderinti savo mitybą su patinkančiu gėrimu. Kompanija įsitikinusi, kad vartotojai greitai perpras pokyčius ir toliau mėgausis „Coca-Cola“ skoniu – tiksliai žinodami cukraus ir kalorijų kiekį, įvairių skonių skirtumus ir jausdami kompanijos įsipareigojimą rūpintis gera savo klientų savijauta“, – rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Kompanijos „Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė teigia: „Mums labai malonu žinoti, kad „Coca-Cola“ yra vienas iš mėgstamiausių prekės ženklų pasaulyje. Tačiau pasaulis keičiasi, todėl mes priimame sprendimus, kurie padeda išlaikyti ryšį su klientais. Šiandien mes vartotojams padedame lengviau orientuotis, kaip išsirinkti gėrimą, atitinkantį jų skonį ir gyvenimo būdą. Mes suprantame, kad per didelis cukraus kiekis nėra gerai, todėl šis mūsų žingsnis įtvirtina įsipareigojimą „Coca-Cola“ be kalorijų paversti geriau pasiekiamu, patrauklesniu ir rinkoje plačiai pasklidusiu produktu. Esu tikra, kad vartotojai įgis geresnes pasirinkimo galimybes“.

„Coca-Cola“ kompanija taip pat pristato naujus produktus su mažesniu cukraus kiekiu „Coca-Cola Original Taste“ ir „Coca-Cola Zero Sugar Zero Calories“. Bendrovė tikisi, kad vieningas prekės ženklas padės jai „Coca-Cola“ sustiprinti produktų poziciją.

„Sprendimas atspindi naują „Coca-Cola“ kryptį ir pastangas gėrimų įvairovę sujungti vienodu, gerai atpažįstamu ženklu. Išskirtinis dėmesys vartotojų pasirinkimo galimybei tampa „Coca-Cola“ prekės ženklo strategijos ašimi. Kompanija lieka ištikima savo paveldui ir tradicijai, tačiau pakuotės dizainas, reklamos kalba išryškins kiekvieno skirtingo produkto ypatybes ir privalumus, suteiks vartotojui reikalingą informaciją, kad būtų paprasta ir lengva pasirinkti“, – rašoma pranešime.

Pasirinkimo galimybę pabrėš ir naujasis rinkodaros šūkis: „Nauja pakuotė, toks pats nuostabus jausmas, išsirink savo mėgstamiausią!“.

Tradicinės „Coca-Cola“ skonis išliks toks pats, tačiau vieno prekės ženklo strategija įtrauks produktą į naują rinkodaros srautą, o vartotojai išvys naujus pakuotės variantus. Pokyčius lydės naujos, mažesnio dydžio, pakuotės ir į kalorijų neturinčią „Coca-Cola“ sutelktas dėmesys.

Kitaip tariant, legendinė „Coca-Cola“ ims remti ir vartotojų dėmesiu dalinsis su „Coca-Cola Original Taste“ ir „Coca-Cola Zero Sugar Zero Calories“ gėrimais, kurie iki šiol veikė kaip nepriklausomi prekės ženklai. Kiekvieno gėrimo butelis ar skardinė bus tokio paties dizaino ir stiliaus, išlaikys visame pasaulyje atpažįstamą raudoną diską, tačiau paprastas spalvų kodas vartotojams padės iš tolo atskirti gėrimus.


„Ir toliau padedame vartotojams geriau kontroliuoti su mūsų gėrimais suvartojamą cukraus ir kalorijų kiekį. 2017 metais mes pasiryžome smarkiai padidinti kalorijų neturinčios „Coca-Cola“ pardavimų apimtis. Šio gėrimo rūšis bus įtraukta į visą „Coca-Cola“ komunikaciją ir sulauks išskirtinio dėmesio.

Kitu vieno prekės ženklo strategijos akcentu taps galimybė pasirinkti skirtingo dydžio gėrimo pakuotę. Vartotojai išliks gerai informuoti ir turės galimybę pasirinkti nuo 200 mililitrų skardinės iki 2 litrų butelio atsižvelgdami į savo ir šeimos poreikius“, – kalba „Coca-Cola“ atstovė.