„Coca-cola“ pribrendo pokyčiams. Bendrovė keičia garsiojo gėrimo pakuotę: bendras vizualinis identitetas apjungs gėrimus „Coca-Cola”, „Diet Coke”/ „Coca-Cola Light”, „Coke Zero” and „Coca-Cola Life”.

Kitą mėnesį gėrimai naujose pakuotėse bus pradėti pardavinėti Meksikoje, vėliau planuojama jais pradėti prekiauti ir kitose rinkose. Oficialiame bendrovės tinklapyje cituojamas Jamesas Sommervile, atsakingas už „Coca-cola” tarptautinį dizainą, sako, kad tai – vieningo prekės ženklo strategijos dalis.

„Pakuotė iš esmės yra mūsų labiausiai matomas ir vertingiausias medijos kanalas. Reklamos televizijoje, švieslentėse, skaitmeninė komunikacija yra labai efektyvu ir svarbu, bet „Coca-cola” buteliuką ar skardinę vartotojai gali patys fiziškai paliesti”, - sako jis.

Visi gėrimai bus pažymėti istoriniu „Coca-cola” dizaino elementu – raudonu disku. Pirmą kartą jis buvo pristatytas dar 1930 m., nupieštas ranka „Coca-cola” reklamai. Vėliau juo buvo žymimoms gėrimo prekybos vietos. „Bėgant metams, tai tapo gero skonio, pakilios nuotaikos ir atsigaivinimo simboliu”, - teigia J.Sommervile.

Naują gėrimo pakuotę pamatyti galite čia.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją