„Baltic Media Monitoring Group“, valdančios bendrovę „Mediaskopas“, generalinis direktorius Sven-Erik Heinsoo sako, kad naujoji direktorė sieks pakeisti Lietuvos rinkos požiūrį į žiniasklaidos monitoringą ir analizę.

Pasak J. Stankuvienės, nuo šiol, kitaip nei anksčiau, „Mediaskopo” paslaugos bus orientuotos ne tik į komunikacijos profesionalus ar viešųjų ryšių agentūras. „Toks požiūris jau atgyvenęs“, – teigia J. Stankuvienė. – „Būsime modernūs partneriai visiems, ieškantiems įžvalgų tradicinėje žiniasklaidoje bei socialinėje medijoje kuo įvairiausiais tikslais. Gyvenimas keičiasi žaibiškai, o inovatyvios technologijos suteikia naujų galimybių priimti sprendimus kuo greičiau, matant kuo platesnį vaizdą. Apjungsime naujausias technologijas bei turimą patirtį ir pasiūlysime kuo naudingesnius ir patogesnius sprendimus.”

J. Stankuvienė yra sukaupusi 20-ies metų darbo patirtį pardavimų srityje dirbdama bendrovėse „VRS WPI Vilnius”, „Avon Cosmetics“, „Omnitel“ bei Pfizer filiale Lietuvoje

Inovacijų žiniasklaidos monitoringo bei analizės srityje lyderė bendrovė „Mediaskopas“ buvo įkurta 1998 m., o 2014 m. ji prisijungė prie „Baltic Media Monitoring Group“, kuri vienintelė valdo įmones žiniasklaidos monitoringo ir analizės srityje visose trijose Baltijos šalyse.